susanna kwietniowa

1. Data: 2002-04-16 19:35:47

Temat: susanna kwietniowa
Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz sie pojawila, przynajmniej w gdanskim Empiku. Cos w tym miesiacu troszke
pozniej niz zwykle, ciekawe czemu? Ale nie to jest wazne - jesli jestescie
zainteresowane, to moge wskanowac te gazetke, ale dopiero po czwartku, bo
dzis i jutro mam kuuupe roboty... a zwlaszcza kupe... ;)
A co w niej ciekawego? No te myszko-kotki, o ktorych juz byla mowa - slodkie
jak nie wiem co :) Poza tym pelno przeroznych kwiatkow, motywy kawowe (czyli
mlynki do kawy i drzewa kawowe - bo chyba na drzewach kawa rosnie, czyz nie?
;))), filizanko-dzbaneczki, troszke owocow, dwa bardz ciekawie wykonane
przekroje domkow i to chyba wsio :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta - ostatnio tak zapracowana, ze ze zmeczenia pada na klawiature ;)))

1. Data: 2002-04-17 06:49:10

Temat: Re: susanna kwietniowa
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AtaBe" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> BeAta - ostatnio tak zapracowana, ze ze zmeczenia pada na klawiature ;)))
>
> To ja bym bardzo chętnie skorzystała jeśli można:))
Kinga

1. Data: 2002-04-17 07:17:46

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kinga

Nie ma sprawy :) W okolicach czwartko-piatkowych do tego usiade i wrzuce na
Mongowy serwerek. Czy juz masz mozliwosc korzystania z tego dobrodziejstwa, czy
przeslac Ci na priva?
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-17 07:30:43

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można to ja też poproszę.
Magda

1. Data: 2002-04-18 18:35:56

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo proszę te myszki, które juz oglądałam w zapowiedziach...

moonlin

1. Data: 2002-04-18 22:16:11

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> napisał(a):
> Ja bardzo proszę te myszki, które juz oglądałam w zapowiedziach...

Pamietam, pamietam :))) Jutro wieczorkiem (czyli dzisiaj wlasciwie) sie
wezme za skanowanko Susanny i od razu te myszko-kotki tez wrzuce na serwerek
:)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-19 06:55:27

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9ngjd$9ib$...@n...tpi.pl...

> Pamietam, pamietam :))) Jutro wieczorkiem (czyli dzisiaj wlasciwie) sie
> wezme za skanowanko Susanny i od razu te myszko-kotki tez wrzuce na
serwerek

Kiedy Ty sypiasz? Piszesz posty po polnocy i po 5 rano:)) To straszne:)

Elzbieta

1. Data: 2002-04-19 07:36:02

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy Ty sypiasz? Piszesz posty po polnocy i po 5 rano:)) To straszne:)
> Elzbieta

W tak zwanym miedzyczasie ;))))

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-21 13:40:51

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skany gazetki oraz schematow myszko-kotkow znajdziecie w katalogu
21_04_2002.

Pozdrawiam serdecznie :)
BeAta

1. Data: 2002-04-21 20:01:09

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skany gazetki oraz schematow myszko-kotkow znajdziecie w katalogu
> 21_04_2002.

Już ściągnęłam... :-) bardzo dziękuję, ale schemat C nie chce mi się otworzyć :-(
czy tylko mi?

moonlin

szydelkowa ozdoba na okno
passe-partout c.d. oraz obrazki patchworki
kolejny LCD :((
PCF-y ????
Wniosek racjonalizatorski :-)))