szydelkowa ozdoba na okno

1. Data: 2002-04-16 16:04:34

Temat: szydelkowa ozdoba na okno
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do bardziej doswiadczonych mam zapytanie:
1) jaka nitke trzeba kupic (jak ostatnio kupowalam na oko, to mi sie wzor
nie zgodzil i mam falbane zamiast kapelusika). Czy to jest jakis kordonek? O
co konkretnie mam zapytac w pasmanterii?

2) skad wziac takie kolko? W domu nie mam:(

z gory wielkie dzieki
Ilona

1. Data: 2002-04-16 16:59:41

Temat: Odp: szydelkowa ozdoba na okno
Od: "ewa" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie wiem czy jestem "bardziej doswiadczona" ale mysle ze najlepiej zrobic z
nitki ktora sie aktualnie posiada a koleczko wygiac sobie z cienkiego drutu
(castorama) na wymiar gotowej robotki... ja tak robilam wiszace seduszka i
koleczka z roznych nitek

ewa

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9hiqv$ol1$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> co konkretnie mam zapytac w pasmanterii?
>
> 2) skad wziac takie kolko? W domu nie mam:(

passe-partout c.d. oraz obrazki patchworki
kolejny LCD :((
PCF-y ????
Wniosek racjonalizatorski :-)))
Wrzucilam na serwer