ile wazy ludzka glowa?

1. Data: 2002-11-06 16:20:16

Temat: ile wazy ludzka glowa?
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie. Ile wazy ludzka glowa? Moze ktos ma takie dane albo widzial gdzies
w necie jakies tego typu badania, a moze w jakiejs madrej ksiazce to widzial?
Jesli moglby mi ktos jeszcze podac zrodlo i autora skad zaczerpnal te wiaomosc
bede bardzo wdzieczny.

mario

2. Data: 2002-11-07 12:55:26

Temat: Re: ile wazy ludzka glowa?
Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie. Ile wazy ludzka glowa?

Z mózgiem czy bez?

Artur

3. Data: 2002-11-07 13:46:46

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z mózgiem czy bez?

Bez, to juz raczej czaszka.

Adamos
gg 990369
a...@o...pl

4. Data: 2002-11-07 16:49:18

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja na prawde na serio pytam. A jesli juz to z mozgiem.
TYlko nie pytajcie czy z oczami i wlosami ;-)

pozdr

5. Data: 2002-11-08 08:38:45

Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja na prawde na serio pytam. A jesli juz to z mozgiem.
> TYlko nie pytajcie czy z oczami i wlosami ;-)

Można by użyć wagi łazienkowej, tylko trzeba się maksymalnie rozluźnić i
dodać pewnie jakieś 2kg

Czasami zdarzają się wypadki drogowe - komuś zetnie głowę. Myślę że gość się
nie obrazi jak ją zwarzysz ;)

Artur

6. Data: 2002-11-08 14:28:57

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodać pewnie jakieś 2kg
>
> Czasami zdarzają się wypadki drogowe - komuś zetnie głowę. Myślę że gość się

Az takich znajomosci nie mam w prosektorium, ale na serio potrzebuje wage
ludzkiej glowy. Potrzeba mi to do okreslenia nacisku (mniej wiecej) z jakim
glowa oddzialywuje na poduszke (tak do spania).
Podobno jest gdzies okreslony procentowy podzial ludzkiego ciala wzgledem jego
masy. Niestety nie mam zadnej takiej madrej ksiazki, a w necie nie znalazlem.

mario

7. Data: 2002-11-08 23:18:43

Temat: Odp: ile wazy ludzka glowa?
Od: "Maja" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zial?
> Jesli moglby mi ktos jeszcze podac zrodlo i autora skad zaczerpnal te wi

W tablicach biologicznych jest tylko podana przeciętna waga mozgu: 1,4 kg,
ale calej głowy nie ma.

pozdr
Maja

8. Data: 2002-11-09 01:52:42

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako n...@p...onet.pl zamieszkała pod
adresem <n...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
> madrej ksiazce to widzial? Jesli moglby mi ktos jeszcze podac zrodlo i
> autora skad zaczerpnal te wiaomosc bede bardzo wdzieczny.

Czytałeś "tajemnice zielonej pieczęci"? tam był pomysł na to jak zwazyć
głowe poprzez kąpiel i wylewanie wody - może to Ci się do czegos mniej
więcej przyda. Pewnie dokładność podobna do procentowego rozkładu mas w
ciele...

--
Pozdrówka
Tatiana

9. Data: 2002-11-11 11:49:27

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W tablicach biologicznych jest tylko podana przeciętna waga mozgu: 1,4 kg,
> ale calej głowy nie ma.
>
> pozdr
> Maja

Dzieki,
bede nadal dociekliwy i zapytam czy moze jest w tablicach biologicznych podana
przecietna masa czaszki (np. doroslego czlowieka?)?

Raz jeszcze dzieki
Mario

10. Data: 2002-11-13 22:37:58

Od: "Kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
podana
> przecietna masa czaszki (np. doroslego czlowieka?)?

Dziś na wykładzie pewien profesor podał nam, że głowa dorosłego człowieka
waży 4-5kg.
(jakbyś jeszcze potrzebował ;)

Receptory bólowe
[spam] Atlas Anatomii Granta - sprzedam
Przeszczepy narządów - PILNE!
Przeszczepy narządów - PILNE!
Wydanie pacjentowi jego wlasnej dokumentacji medycznej?