jak dbacie o stopy?

1. Data: 2002-12-10 04:02:15

Temat: Re: jak dbacie o stopy?
Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy tylko ja mam taki problem że strasznie szybko robią mi się zgrubienia
na
>stopach?
>Radzę sobie z tym taką maszynką z ostrzem, smaruję stopy kremem, ścieram
>pumeksem, ale czasem mam dość tych wszystkich zabiegów ;-)

Polecam krem Eris do stóp. Po kilku aplikacjach wyraźnie poprawia stan
skóry. Dodatkowo moczenie i pumeks :( oczywiście wcześniej! Latem spacery
po plaży i do tego super sexi lakier -najlepiej czerwony :))
pozdrawiam kinga

1. Data: 2002-12-12 09:49:09

Temat: jak dbacie o stopy?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Niestety, wizyta u pedicurzystki kosztuje 50 zł i tylko to mnie
powstrzymuje, żeby nie chodzić tam co miesiąc :-)
A Wy? Jak dbacie o stopy?
Często malujecie paznokcie u nóg?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)

1. Data: 2002-12-12 10:02:50

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Często malujecie paznokcie u nóg?

Ja czesto. Uwielbiam pomalowane paznokcie :)) Nawet jak sie kryja w grubych,
welnianych skarpetkach :-))
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-12 11:36:12

Od: "Koczwi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie maluję
Mi robią się brzydkie stopy od noszenia sztucznych butów i skarpetek.

1. Data: 2002-12-12 11:59:25

Od: "kowboy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Nie wiem jak Wy ale ja staram się wymoczyć nogi w ciepłej wodzie z mydłem,
nawet szarym, pięty ścieram pumeksem. Siedzę tak długo aż woda nie robi się
zimna. Dzięki takiej kąpieli skórki stają się miękkie na tyle aby je bez
problemu usunąć. Co do malowania paznokci, to mogę powiedzieć tyle, że lubię
miec je pomalowane ale nie zawsze mam na to czas.
Pozdrawiam serdecznie.

Magda (Poznań)

1. Data: 2002-12-12 12:19:36

Temat: Odp: jak dbacie o stopy?
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja używam pilingu na stopy firmy FREEMAN. Nakładam go kilka razy, potem
kremuję maścią z witaminą E i mam głaciutkie.

Anna

1. Data: 2002-12-12 13:41:33

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl>

> Czy tylko ja mam taki problem że strasznie szybko robią mi się zgrubienia
na
> stopach?

Nie, nie tylko Ty.

> Radzę sobie z tym taką maszynką z ostrzem, smaruję stopy kremem, ścieram
> pumeksem, ale czasem mam dość tych wszystkich zabiegów ;-)

Robie chyba niemal identycznie.

> Niestety, wizyta u pedicurzystki kosztuje 50 zł i tylko to mnie
> powstrzymuje, żeby nie chodzić tam co miesiąc :-)

To też znam.
Nie wiem czemu są kobiety a nawet faceci, którzy tego problemu niemal nie
mają. Jak oni to robią?
Może takie zgrubienia to efekt jakichś niedoborów w diecie?

Paznokcie mam cały czas pomalowane bezbarwnym a na lato staram się mieć jak
najczęściej kolorek.
Pozdrawiam Przemara

1. Data: 2002-12-13 13:06:59

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak Wy ale ja staram się wymoczyć nogi w ciepłej wodzie z mydłem,
> nawet szarym,
zgadza sie , to dobra metoda ( wazna systematycznosc)

Co do malowania paznokci, to mogę powiedzieć tyle, że lubię
> miec je pomalowane ale nie zawsze mam na to czas.

ja mam zawsze pomalowane, lato , czy zima na rozne kolory ( ta takie
sexy:)))) a czas sie zawsze znajdzie:)

> Magda (Poznań)

witam Poznanianke :)

cari (ok.Poznania)

1. Data: 2002-12-13 13:20:39

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Radzę sobie z tym taką maszynką z ostrzem, smaruję stopy kremem, ścieram
> pumeksem, ale czasem mam dość tych wszystkich zabiegów ;-)

Wiesz, rogowacenie skory jest zwykle odpowiedzia na czynniki, ktore ja
draznia, na ryzyko otarcia itp.
Wiec im czesciej traktujesz stopy pumeksem tym bardziej skora sie "buntuje"
i jest to naturalny proces.

Moze sprobuj zmiekczac skore emulsja Xerial SVR?
http://www.svr.pl/index.php?&pokaz_seria=1&id=7

Kaska

Jeszcze pytanie o fryzjera - Katowice
Galeria Centrum -20%