jak domowym sposobem wykonac pigulke

1. Data: 2004-04-16 11:37:52

Temat: jak domowym sposobem wykonac pigulke
Od: "Konrad T" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, czy jest moze jakas prosta prasa, ktora moznaby wykonac w domowym
warsztacie, a ktora daloby sie uformowac pigulke np z cukru i hm, gipsu,
zeby ladnie wygladalo w kadrze. pytam, gduyz potrzebuje garsci pigulek,
ktore maja swiecic "tajemniczym blaskiem" :)))

pozdro
konradt

2. Data: 2004-04-21 20:10:47

Temat: Re: jak domowym sposobem wykonac pigulke
Od: KAnusia <k...@U...TO.&.OWO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stworzonko o wdzięcznej nazwie Konrad T wklikało:

> [...]
> cukru i hm, gipsu, zeby ladnie wygladalo w kadrze. pytam, gduyz
> potrzebuje garsci pigulek, ktore maja swiecic "tajemniczym

kup sobie dowolne biale tabletki dostepne bez recepty i spróbuj
zastosowac cos takiego:

http://www.allegro.pl/search.php?string=%C5%9Bwiat%C
5%82o+chemiczne

za skutecznosc/bezpieczenstwo stosowania nie odpowiadam:)

--
ucauowAnia

3. Data: 2004-04-22 13:55:45

Temat: Odp: jak domowym sposobem wykonac pigulke
Od: "Konrad T" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KAnusia <k...@U...TO.&.OWO.op.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:K...@K...from.pl...

> http://www.allegro.pl/search.php?string=%C5%9Bwiat%C
5%82o+chemiczne
nio fajnie, ale swiecenie to ja umiem zrobic bez allegro, tylko chodzilo mi
o to, zeby fajna tabletke wykonac łatwym, domowym sposobem :):)):

pozdro
chemik, konradt

czopki
Zaparcie w ciazy
Import leku z AU
Tlumaczenie nazwy postaci leku na niemiecki
Pantothenic Acid=Calcium Pantothenate ???