jak robi sie makijaz?

1. Data: 2002-12-21 23:29:38

Temat: jak robi sie makijaz?
Od: "Iwona Dąbek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny mam mała prosbe, od niedawna postanowilam zrobic cos ze soba,
stwierdzilam ze najwyzsza pora na makijaz. Mam 22 lata i przyznaje ze do
tej pory nie malowalam sie.Powodow kilka, nie czulam takiej potrzeby, nie
chcialo mi sie, szkoda kasy. Jednak zamierzam to zmnienic, prosze o wszelkie
rady dotyczace tego jak zrobic makijaz, jak ladnie "umalowac" sie, za
wszelkie rady z gory dziekuje.
Iwonka

1. Data: 2002-12-21 23:54:59

Temat: Re: jak robi sie makijaz?
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Dąbek" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Jednak zamierzam to zmnienic, prosze o wszelkie
> rady dotyczace tego jak zrobic makijaz, jak ladnie "umalowac" sie, za

Polecam stronke www.wizaz.pl
Dowiesz sie jak powinny wygladac poszczegolne etapy makijazu:
http://www.wizaz.pl/menu_krok.php
a takze ogolnie propozycje na rozne okazje:
http://www.wizaz.pl/menu_makij.php

Adrianna

1. Data: 2002-12-22 01:22:11

Od: "Iwona" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-22 09:03:30

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Dąbek <n...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:au2tlc$1tj$...@n...onet.pl...
Jednak zamierzam to zmnienic, prosze o wszelkie
> rady dotyczace tego jak zrobic makijaz, jak ladnie "umalowac" sie,
> [...]
Tak nie da rady, trzeba by bylo ciebie zobaczyc.Nie kazdy kosmetyk
pasuje do kazdego typu urody.Chyba rozumiesz, kolor oczu, wlosow,
karnacja, ksztalt twarzy.
Fiona

1. Data: 2002-12-24 21:31:32

Temat: Odp: jak robi sie makijaz?
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Iwonka
>

> Bardzo fajnie pokazana jest sztuka makijażu (oczywiście w uproszczeniu) na
stronce www.tylkodlaciebie.pl.
Na pewno ci pomoże.

Pozdrawiam i zyczę przyjemnego malowania się (to naprawdę super sprawa)

Anka

mariza-jeszcze jeden i jeszcze raz:)
Sefora kalendarzyk:-)
Art Deco - stronka