jaki depilator

1. Data: 2003-05-12 18:53:07

Temat: jaki depilator
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupic któryś z tych depilatorów: Philips, Depilator Satinelle Super
Sensitive HP 6443 lub Philips, Depilator Satinelle Sensitive HP 6444. Muszę
wybrać, a nie chcę zapłacić a później żałować. A może jakiś inny?

1. Data: 2003-05-12 22:28:21

Temat: Odp: jaki depilator
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Ja posiadam ten ostatni używam od kilku lat i nie narzekam:-).Polecam.

Aga

1. Data: 2003-05-13 06:08:34

Temat: Re: jaki depilator
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9p6gr$c39$...@n...news.tpi.pl...

> Sensitive HP 6443 lub Philips, Depilator Satinelle Sensitive HP 6444.

W więc nie możesz być posiadaczką takiego maodelu, gdyż pojawił sie on w
sprzedaży kilka miesięcy temu.
A model HP6443 niczym się od niego nie różni, to jego poprzednik, inna
symbolika.
Cena jest taka sama, więc jaka różnica.

Pozdarwiam
Anka

1. Data: 2003-05-13 07:55:40

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Angelina <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9q2dm$3vo$...@n...onet.pl...

> [...]
> sprzedaży kilka miesięcy temu.
> A model HP6443 niczym się od niego nie różni, to jego poprzednik, inna

Ah wiec pewnie mam tez starszy model a roznica pewnie żadna:-) co jakiś czas
muszą przecież coś zmienić:-)Ja już od tak dawna używam depilatora że dla
mnie już chyba żadnej roznicy nie ma.

Aga

> Pozdarwiam
> Anka

krem ochronny UVA i UVB Eris?
[wawa] dermatolog
chwalę - Nautrogena pod oczy (i nie tylko)
cealin
swiezy oddech