jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...

1. Data: 2003-04-28 08:02:30

Temat: jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...
Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie mam dosc nietypowy problem... o ile to mozna nazwać problemem...
Od jakiegoś czasu a dokładniej od około 3 tygodni odczuwam bóle w okolicach
kości guzicznej - ogonowej (nie znam sie dość dobrze na anatomii. wiec
trudno mi podać dokładną nazwę). Wiem że jest to taka wystająca częśc... ja
nie przypominam sobie, żebym gdzieś upadła, bądź ją zbiła... ale jak się tam
dotknę to wyczuwam taką odstającą kość (nie wiem, czy to jej kształt
anatomiczny) i przy nacisku mnie boli, zresztą nawet jak usiądę w jakiejś
pozycji - mało wygodnej to też ją potem odczuwam.
Czy są może jakieś określone dolegliwości odnośnie tej kości, czy powinnam
pójść z tym do lekarza, czy warto się tym martwić, a może ktoś miał podobne
dolegliwości. Zaznaczam, chociaż nei wiem, czy to jest istotne dla całej
sprawy, że aktywnie uprawiam sport...
z podziękowaniami i pozdrowieniami
Iza

2. Data: 2003-04-28 08:11:12

Temat: Re: jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rima naskrobał:

> a mzoe powinnam to czyms smarowac..l. albo
> zaczac brac jakie tabletki...???
> prosze o jakas porade...

Ja tam bym zacząłod lekarza rodzinnego, ale bym się nie dał zbyć byle
czym. Najpierw ma powiedzieć co podejrzewa, a dopiero potem zapisywac
leki.

--
Jacek

3. Data: 2003-04-28 08:12:34

Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rima" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podobne
> dolegliwości. Zaznaczam, chociaż nei wiem, czy to jest istotne dla całej

I chciałam jeszcze dodać , że nie sa to już 3 tygodnie a ponad miesiąc. nie
wiem czy dobrze robię nie udając sie z tym do lekarza...
ja sie chyba po prsotu boję, że to coś poważnego i że znów coś będzie
zakłocało moje funkcjonowanie (chcoiaz z drugiej strony patrzac to ta kosc
mi tez zakloca funkcjonowanie) - a mzoe powinnam to czyms smarowac..l. albo
zaczac brac jakie tabletki...???
prosze o jakas porade...

4. Data: 2003-04-28 20:09:06

Temat: Odp: jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...
Od: "fenylohydrazyna" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Takie bóle o których piszesz męczyły mnie ok. pół roku, czasami były bardzo
dokuczliwe zwłaszcza gdy siadałam / ból był naprawdę nieprzyjemny i też
powstał z niczego. Należę do osób które unikają lekarzy szerokim łukiem ...
tak tez było w tym przypadku --- nawet nie pamietam momentu kiedy ból
ustąpił ... poprostu sam ustąpił ale polecam masci rozgrzewające
pozdrawiam równiez Iza :-)

Hirurgia plastyczna, jak sprawdzic?
Czerniak - szczepionka [?]
Oczeta i ....