kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

251. Data: 2003-03-27 00:27:59

Temat: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ boniedydy <b...@z...pl>
popełnił(a) co następuje:

| Dlaczego? Przeciez toleruję Cię. Ale nikt mi nie każe Cię szanować.

Ale nikt nie chce, żebyś za każdym razem to wypowiadała :] Moja rada:
zatrzymaj to dla siebie, w końcu to TYLKO TWOJA opinia - i to byłoby
perfect solution :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

252. Data: 2003-03-27 08:00:48

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Niech zgadnę - miałaś na grupie nicka Joanna Duszczyńska? Albo... Pani
> Majkowska? :)

Nie zgadłes.

boniedydy

253. Data: 2003-03-27 08:03:13

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Bach - a czy ja każę Ci się śmiać? Nie - dlaczego zatem osoby pokroju
> bonnie-dydy każą mi się dostosować do ich toku myślenia czy poczucia
> humoru? Skoro ja nie wnikam w czyjeś gusta swoimi nakazami,

Ależ ja ci nic nie każę. Do woli możesz sobie oglądać jelenie na rykowisku i
śmiać sie z beznadziejnych dowcipów.

boniedydy

254. Data: 2003-03-27 08:09:12

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Napiszę prościej - żebyś zrozumiała: Ktoś, kto opowiada dowcipy, nie robi
> tego złośliwie.

Jesteś tego całkowicie pewien?

Ktoś, kto mówi: Twój dowcip był prymitywny, żałosny i wcale
> nie bawił - już tak. Szczerość szczerością, ale to zachodzi na chęć
> dokopania komuś - i to nawet wcale JUŻ nie w sposób wysublimowany.

Nie, to po prostu wyrażenie swojej opinii. Jeżeli mówię, ze kicz jest
kiczem, to też nie po to, żeby dokopać komuś, kto lubi jelenie na rykowisku.
Nie żyję w świecie postmodernistycznym, w którym zanikły wszelkie kryteria i
mam pełną wolnosć wyboru, jakimi się kryteriami kierować. Dla mnei coś jest
niesmaczne i tyle. Tak, jak ktoś był uprzejmy wypowiedziec dowcip, który
uraził mnie brakiem gustu, tak też i ja mogę wypowiedzieć swoje zdanie.

boniedydy

ps. a ja tak sobie siedzę i patrzę, jak powoli i systematycznie zbliżasz się
do mojego KFa.

255. Data: 2003-03-27 08:15:34

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprąciłem się, ponieważ puchaty <p...@w...pl> popełnił(a) co
> następuje:

> Nie wziąłeś pod uwagę opcji: opowiedział, nie wiedząc, że w towarzystwie

> Żydzi.

No tak - opowiadał o zagazowywanych Żydach i nie było w tym nic złego.
Dopiero jeżeli w towarzystwie byłby Żyd, opowiadanie takich dowcipów byłoby
niestosowne. Zastanów się, co piszesz.

> I piszę to serio - bo kawały nikogo nie obraziły, jak to stara się nam
> sprzedać bonnie-dydy

O bidulu. Mnie obraziły i o tym napisałam. I obrażają wiele osób z mojego
otoczenia. No chyba że ja to nikt, ale skoro mnie tak traktujesz, to nie
dziw się, ze nie jesteś dla mnie partnerem do dsyksuji.

boniedydy

256. Data: 2003-03-27 08:19:05

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> No i na końcu modyfikacja zadanego wcześniej pytania: "W życiu codziennym
> też tak piętnujesz opowiadających czy tylko tutaj jesteś taka odważna w
> wypowiadaniu swojego zdania?" :)

Oczywiscie, że też piętnuję.

> Nie będę Ci niczego tłumaczył - ośmieszyłaś się swoimi opiniami
> wystarczająco sama :)
> Poza tym - straciłem nadzieję, że można Ci coś wytłumaczyć :]

Czyzbyś kiedykolwiek uważał, że jesteś dla mnie jakimkolwiek autorytetem i
że tylko czekam, aż mnie naprowadzisz na właściwą drogę? Wybacz, ale za
autorytety uważam tylko osoby, które reprezentują pewien poziom.

boniedydy

257. Data: 2003-03-27 08:20:34

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Chyba zaczynam rozumieć, czemu Cię kawały nie śmieszą - może masz do nich
> podobny stosunek, jak do moich niektórych wypowiedzi?

Do Twoich wypowiedzi - od czasu, kiedy postanowiłeś sobie podyskutować o
kawałach o blondynkach - odnoszę się z politowaniem. Dla mnie EOT.

boniedydy

258. Data: 2003-03-27 08:24:06

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
popełnił(a) co następuje:

| Ależ ja ci nic nie każę. Do woli możesz sobie oglądać jelenie na

TWOIM ZDANIEM beznadziejnych dowcipów :]

Ale mam ubaw, naprawdę :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

259. Data: 2003-03-27 08:36:16

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> Ja nie jestem blondynką, nawet farbowaną, a mimo to czuję się obrażona i
> zażenowana rechotem facetów, rojących sobie o blondynkach, które - za
> przeproszeniem - ślinią się na widok penisa, obojętnie czyjego zresztą.
Albo
> chociazby odreagowujących swoje kompleksy intelektualne podśmiechiwaniem
się
> z tych głupiutkich blondynek; niestety jakość dowcipów świadczy tylko o
> bezdennie niskim poziomie tych, których one smieszą.
>
> boniedydy

Myślę, że przesadzasz. Dowcipy, jak dowcipy jedne lepsze inne gorsze. Są o
policjantach (kiedyś milicjantach), o żydach, polaczkach, wariatach .. każda
z tych grup społecznych/narodowych/zawodowych/płciowych może uznać za
obraźliwe - bo dlaczego wątpić w intelekt milicjantów wkręcających żarówkę
(pamiętasz ilu ich do tej czynności potrzeba ??) czy baby u lekarza co ona
"jest" krawcowa. W ten sposób można całkiem zakazać opowiadania dowcipów i
życie byłoby smutniejsze. Myślę, że zamiast rozważać czy widok stopy
wstającej z monitora i komentarz "blondynka wchodzi do internetu" jest dla
Ciebie czy dla kogokolwiek obraźliwy należy raczej tępić dowcipy wulgarne,
złośliwe, prymitywne i "płaskie", szargające czyjeś przekonania (np.
religijne). A co do blondynek to ja reprezentuję pogląd, że o byciu
blondynką decyduje stan umysłu a nie kolor włosów czy ... płeć. Znam kilka
brunetek/blondynek, znam kilku facetów/blondynek, znam również kilka
blondynek których intelekt jest na poziomie dla mnie niedostępnym
(autentyczne i szczere - powiedziałbym nawet, że szczere aż do bólu ;-)) ).

Pozdrawiam Cię serdecznie i zapewniam, że nigdy nie będziesz "blondynką",
nawet gdybyś się przefarbowała ;-)))))

Sławek

260. Data: 2003-03-27 08:37:07

Temat: Odp: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z. Boczek <z...@w...pl>

> Nie wziąłeś pod uwagę opcji: opowiedział, nie wiedząc, że w towarzystwie

> Żydzi.

Dlatego najlepiej takie kawały "smakują" w znanym, sprawdzonym towarzystwie.
Nie będę tu robić za świętą - czasem opowiadam (bo wydały mi się śmieszne!)
jakieś seksistowskie/rasistowskie/o inwalidach dowcipy, ale tylko w bardzo
konkretnym towarzystwie i w bardzo konkretnych okolicznościach. Jak ktoś
beztrosko opowiada sobie kawały tego kalibru obcym ludziom w pociągu, to IMO
chamem/chamką jest.

> I piszę to serio - bo kawały nikogo nie obraziły, jak to stara się nam
> sprzedać bonnie-dydy

Boniedydy czuje się chyba obrażona zachowaniem osób opowiadających takie
dowcipy - przynajmniej ja to tak zrozumiałam. Sam dowcip może co najwyżej
śmieszyć, albo nie śmieszyć.
md

Wiosenna propozycja...
Czy to normalne u facetów? :(
Pożegnanie z Sokratesem.
NIGDY nie zapomnisz realnosci tego przedstawienia !!!
co za życie