kolonoskopia

1. Data: 2003-08-10 07:50:29

Temat: kolonoskopia
Od: "Tomek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi ktoś podać jakiś link dot. przebiegu badania, przygotowania itp. Czy
można to wykonac ambulatoryjnie ? Czy konieczna jest narkoza, czy można się
bez niej obejśc (jakies inne znieczulenie lub nawet z tolerancją pewnego
bólu).

2. Data: 2003-08-10 08:43:02

Temat: Odp: kolonoskopia
Od: "Pit" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bh4tj4$4ci$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
się
> bez niej obejśc (jakies inne znieczulenie lub nawet z tolerancją pewnego

http://www.zdrowie.med.pl/uk_trawienny/badania/kolon
oskopia.html
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/examinations/a
limentary/?f=up6
http://www2.gazeta.pl/zdrowie/1,46565,950133.html
Mam nadzieje ze rozwieje Twoje watpiwosci
Baw sie dobrze;)
Pzdr
Pit

opuchlizna :( policzka