kon

1. Data: 2003-06-30 18:18:34

Temat: kon
Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od dluzszego czasu czytam grupe i postanowilam sie ujawnic.
Obiecalam corce wyszyc konia.
Szukam i szukam .. a moze nie potrafie?

Jesli macie jakies gotowe schematy.. czy moglabym proscic na skrzynke
e-mail?

Mam dostep do serwerow www.
Jesli jest potrzeba umieszczenia czegos na serwerze chetnie pomoge.
Mam nadzieje, ze od tej pory zaczne sie odzywac :)

pozdrawiam niesmialo
belunia

1. Data: 2003-06-30 18:20:23

Temat: Re: kon
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli jest potrzeba umieszczenia czegos na serwerze chetnie pomoge.
> Mam nadzieje, ze od tej pory zaczne sie odzywac :)
Witamy , witamy
Mam nadzieje, że sie zadomowisz:-)
Mam pytanko co do Twojego "Konia"- żywy zwierzęcy , czy nieżywy zabawowy ;-)
SaNi- z pięknego miasteczkaaaaaaaa

1. Data: 2003-06-30 18:27:00

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojejku taka szybka odpowiedz. :)
ja zawsze jestem szybka ;-),
a tak bez żartów akurat siedzę przy kompie
> Przepraszam oczywiscie zywy zwierzecy. Moje dziecko kocha konie.
a jakiej maści ???? ;-p
> pozdrawiam
> belunia
SaNi

1. Data: 2003-06-30 18:27:45

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-30 18:29:41

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakiej maści ???? ;-p
jak już się pytam to o wszystko cały czy tylko głowa
mam ich 21 więc jakby co mogę słać wszystko
tylko nie wiem czy Twoja skrzynka wytrzyma
a zresztą , jak córka zobaczy to możesz z tych koni nie wyjść do końca zimy
:-)
S.

1. Data: 2003-06-30 19:08:42

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Od dluzszego czasu czytam grupe i postanowilam sie ujawnic.
> Obiecalam corce wyszyc konia.
> Szukam i szukam .. a moze nie potrafie?

Zajrzyj tu:

www.7ya,ru/photos/private.asp?login=oksanaS&RubrID=1
4867.

Przepraszam za jakość linka, jeszcze inaczej nie potrafię.Pozdrawiam.Beata
(Giżycko).

1. Data: 2003-06-30 23:02:34

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zobacz jeszcze tu

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=iomisk&Ru
brID=7295

1. Data: 2003-07-01 06:43:22

Od: a...@c...wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz jeszcze tu
>
>  http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=iomisk&R
ubrID=7295

Co do tego powyżej wzoru to z góry uprzedzam - zdjecie sporo różni się od
schematu na podstawie którego wykonano robotę!!!!!!
Wyszywałam koledze bo mu się ta parka bardzo spodobała i okazało się w trakcie
pracy, że:
1. Ilość kolorów na zdjęciu jest wieksza niż to wynika z rozpiski, stąd te
ładne cieniowania, których nie uświadczysz na gotowej robocie.
2. Gotowa praca jest w ciemniejszych kolorach, moze któś robiąc zdjęcie za
bardzo je rozjaśnił? Ma to dobre strony bo można łatwiej się zorientować jakie
zmiany nanieść na schemat.
3. Uszy klaczy na zdjęciu są lepiej zrobione (schemat ma mniej kolorów i
inaczej zaznaczone kontury uszu)- musiałam sama je przerobić.
4. Kontury ściegu "za igłą" są inne na zdjęciu i inne na schemacie - też je
musiałam sama dopasować.

Ale w sumie ładnie wyszły i koledze się bardzo podobały

Pozdrawiam
Agnieszka z Wrocławia

1. Data: 2003-07-01 08:15:56

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Ja może bym i miała jakieś wzory ale jako początkująca maniaczka krzyżyków
posiadam zapewne to samo co moje koleżanki, które Ci pewnie zapełniają
skrzynkę.
Ania z Raszyna (Warszawa) z synkiem ogromnie przeszkadzającym w pisaniu;)))

1. Data: 2003-07-01 08:30:31

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Obiecalam corce wyszyc konia.
no to masz ich 21 właśnie doszły
mam nadzieje, że wybierzesz razem z córką
jak znajde coś jeszcze to podeśle
Pozdrawiam i życzę owocnego wyszywania ;-)
SaNi z miasteczka, co Śrem się nazywa

Szablony do malowania
Witam wszystkich
Owieczka w okularkach