kredka do paznokietek Manhattan

1. Data: 2003-04-15 13:55:53

Temat: kredka do paznokietek Manhattan
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moj facet kupil mi dzis na urodzinki komplet kosmetyków Manhattan, między
innymi bialą kredka do francuzkiego manicure. Mam pytanko: Jak sie ją uzywa?
po prostu maluje sie nią wyrastajace paznokie pod spodem?a moze na wierzchu?
pytam, bo mam wrazenie ze przy najblizszym myciu rączek cala kredka sie
przeciez wypłucze! to chyba logiczne prawda?;-) a moze ja to zle uzywam??

Pozdrawiam i przy okazji polecam smaczny rózno smakowy blyszczyk do usteczek
Manhattana!smaczek wysmienity!(wata cukrowa);-)

Buziaczki!
Ania;-)

1. Data: 2003-04-15 14:46:17

Temat: Re: kredka do paznokietek Manhattan
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anutka wrote:

> [...]
> po prostu maluje sie nią wyrastajace paznokie pod spodem?a moze na wierzchu?

pod spodem. nie wyplucze sie przy myciu rak, przynajmniej nie calkowicie.

xx.

1. Data: 2003-04-15 14:58:22

Temat: Odp: kredka do paznokietek Manhattan
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kredką malujesz paznokcie od spodu.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-15 16:42:30

Temat: Re: Odp: kredka do paznokietek Manhattan
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Kredką malujesz paznokcie od spodu.

najlepiej po umyciu rak, troche wilgoci pomaga rozprowadzic kredke i barwa jest
intensywniejsza.
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-04-15 16:46:57

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo jeszcze przed malowaniem zamocz sobie koncowke kredki w wodzie.bedzie
sie lepiej malowac =]
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-15 17:06:23

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj dzieki Wszystkim Wam za rade!

To faktycznie dziala, nawet widac rezultaty;-) to lepsze niz babranina
lakierem do francuza, w cholere niewdziecznej roboty a efekty zadne,
sszczegolnie jak komus trzęsą sie ręce;-)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-15 17:52:46

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> wystukał(a)

> Pozdrawiam i przy okazji polecam smaczny rózno smakowy blyszczyk do
usteczek
> Manhattana!smaczek wysmienity!(wata cukrowa);-)

Wlasnie dzis je ogladalam, ale jakos tak w biegu i nie zdecydowalam sie
na stanie w kolejce do kasy :( Ale mam pytanie jak jest z ich
trwaloscia?Wiem, ze blyszczyki maja to do siebie, ze nie bardzo sa
trwale, ale widzialam juz takie ktore nie wytrzymywaly na moich ustach
dogi na przystanek (czytaj 5 minut).

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-04-16 04:37:09

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trwaloscia?Wiem, ze blyszczyki maja to do siebie, ze nie bardzo sa
> trwale, ale widzialam juz takie ktore nie wytrzymywaly na moich ustach

No jak mam byc szczera to ja osobicie nie czesto uzywam blyszczykow. Wole
szminki bo lubie zdecydowane kolory. Ten kolorek jest baardzo delikatny,
rozowiutki. Trwalosc jak bylszczyk, natomiast smaczek rewelacja.

Ladny kok
korzystanie z solarium
Gdynia tańsze kosmetyki
Treska - czym to się je?
sprzedam niebieski tusz do rzes - kraków