krem czeresniowy

1. Data: 2003-05-04 20:25:36

Temat: krem czeresniowy
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o kremie czereśniowym Garnier Lift? Chce na Dzień Matki kupić
mamie, tylko nie znam sie na kremach i nie wiem jaki kupic :) Ma ona lat 50
i cere wrażliwa ze skłonnością do pękania naczynek.

1. Data: 2003-05-04 21:09:39

Temat: Odp: krem czeresniowy
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@w...pl>

> Witam:)
> moja mama ma ten krem i bardzo go sobie chwali, mowi ze bardzo dobrze się
> wchlania.

dzieki:) a jak pachnie?czeresniami?;)

Jesli jesteś z wroclawia to zerknij do carrefoura (ja tam kupilam
> jej ten krem za 31 zl razem z mleczkiem garniera w komplecie a wszedzie
ten
> krem jest za 39 zl ?!?)

no wlasnie wypatrzylam go przegladajac ulotke z kerfura i w Gdansku jest
razem z tym mleczkiem za niecale 29 ;)

Agnieszka

1. Data: 2003-05-04 21:15:40

Temat: Re: krem czeresniowy
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Witam:)
moja mama ma ten krem i bardzo go sobie chwali, mowi ze bardzo dobrze się
wchlania. Jesli jesteś z wroclawia to zerknij do carrefoura (ja tam kupilam
jej ten krem za 31 zl razem z mleczkiem garniera w komplecie a wszedzie ten
krem jest za 39 zl ?!?)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-05-04 23:06:26

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupilam
> jej ten krem za 31 zl razem z mleczkiem garniera w komplecie a

Ja właśnie też kupiłam mamie na Dzień Matki ten krem w carrefour
właśnie po 31 złote i z mleczkiem gratis :-) A teraz nawet jest jeszcze
tańszy. Po 29 złote+mleczko gratis. Więc myślę, że można spróbować za
tą cenę:-) Tym bardziej, że samo mleczko kosztuje kilkanaście złotych,
a mleczko zawsze się przyda...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-05 15:40:25

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki:) a jak pachnie?czeresniami?;)
No wlasnie kurka wodna nie pachnie czeresniami :( (moze dlatego ze
czeresnie nie maja zbyt intensywnego zapachu:P) ale pachnie czyms innym -
delikatnie i ladnie:)
Mama powinna byc zadowolona (rowniez z mleczka)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-05-06 08:47:11

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LiLiT <a...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b93t2k$tue$...@s...infinity.net.pl...
> [...]
50
> i cere wrażliwa ze skłonnością do pękania naczynek.

Miałam próbkę tego kremiku, był w Olivi. mam dopiero 23 latka, ale lubię
pomazac sie wszystkim. Prze4ciez użycie takiego kosmetyku 2 razy mi nie
zaszkodzi :)
Więc, jest świetny pod względem zapachu, wchłaniania sie i gładkości skóry.
Moja opinia nie jest az tak bardzo miarodajna, bo wiadomo że po takim
eksperymencie nie widziałam jakichś poważniejszych efektów.
Do tego potrzeba skóry ze zmarszczkami ;)

Pozdrawiam
Anka

w co na slub (duza jestem po porodzie:)
Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)
przebarwienia po oparzeniach
depilator
solarium