kto pyta na maturze?

1. Data: 2005-01-15 11:30:22

Temat: kto pyta na maturze?
Od: "zona alberta" <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Już dostałam zupełnego pomieszania. Skład komisji maturalnej to dwaj
nauczyciele z macierzystej szkoły (w tym jeden uczący danego ucznia)
oraz nauczyciel spoza szkoły. Moje pytanie: Kto pyta? Osoba z
uprawnieniami egzaminatora, czy nauczyciel uczący (niezależnie od tego,
czy posiada uprawnienia, czy nie)?

dziękuję za odpowiedzi :)

żona

2. Data: 2005-01-15 17:10:40

Temat: Re: kto pyta na maturze?
Od: "zona alberta" <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta:

> Moje pytanie: Kto pyta? Osoba z
> uprawnieniami egzaminatora, czy nauczyciel uczący (niezależnie od
> tego, czy posiada uprawnienia, czy nie)?

Już mam :)

7. Przewodniczący zespołu przedmiotowego wyznacza nauczyciela
egzaminującego danego zdającego.

żona

3. Data: 2005-01-15 18:34:09

Od: "monia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <m...@T...pl> napisał w
wiadomości news:csbip5$arm$1@news.onet.pl...
> zona alberta:

(niezależnie od

> Już mam :)
>

> 7. Przewodniczący zespołu przedmiotowego wyznacza nauczyciela
> egzaminującego danego zdającego.

nam ostatnio na szkoleniu powiedziano, że kazdy pyta..
przynajmniej na języku obcym.
osoby z komisji zmieniaja sie rolami bo nie może być tak, że
jedna osoba przez 5 godzin prowadzi non stop dialogi.
pozdrawiam
monika

4. Data: 2005-01-15 19:52:00

Od: "zona alberta" <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

monia:

> osoby z komisji zmieniaja sie rolami bo nie może być tak, że
> jedna osoba przez 5 godzin prowadzi non stop dialogi.

Ba! Moja komisja (też językowa) ma do przepytania 33 osoby w jeden dzień
(17 podst + 17 rozsz.). Nie wiem, jak to zrobimy :(

żona

5. Data: 2005-01-17 08:44:37

Temat: Odp: kto pyta na maturze?
Od: " shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zona alberta <m...@T...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:csbs7l$k6n$...@n...onet.pl...

> (17 podst + 17 rozsz.). Nie wiem, jak to zrobimy :(

To zadaj każdemu zadanie aby ułożyli zdanie z trzema słowami green, yelow,
pink.

Był gość, który ułożył taką odpowiedź.

When I was at my home, I heard my phone grin!!! grin!!!, then I pink up the
phone and said yeeeloow!!!

P.M.
GG 1119311

kto napisze wypracowanie ???
rada
Dyzur nauczycieli w ferie
Na jakiej zasadzie przyznaje sie w Twojej szkole dodatek motywacyjnej
Kurs dla kandydatów na wychowawców kolonijnych