kto napisze wypracowanie ???

1. Data: 2005-01-15 00:24:22

Temat: kto napisze wypracowanie ???
Od: "janek bo tak jest poprostu" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje wypracowania na jeden z dwoch tematow:
1.Główne postacie tragedii Szekspira.Co się w nich zaintrygowało
2. Miłość i nienawiść w ,,Romeo i Julii"

zgóry wielkie thk jakby sie ktos postaral i napisal.

2. Data: 2005-01-22 17:14:04

Temat: Re: kto napisze wypracowanie ???
Od: Jo <J...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

janek bo tak jest poprostu wrote:
> potrzebuje wypracowania na jeden z dwoch tematow:
> 1.Główne postacie tragedii Szekspira.Co się w nich zaintrygowało
> 2. Miłość i nienawiść w ,,Romeo i Julii"
>
> zgóry wielkie thk jakby sie ktos postaral i napisal.

w necie funkcjonuje wiele stron z wypracowaniami. Wystarczy wpisac
temeat w google. Są one własnie dla tych, którzy pisac -z różnych
wzgledów- nie chcą.
Jo

3. Data: 2005-01-22 21:36:47

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo" <J...@m...wp.pl> napisał w wiadomości
<...>
> w necie funkcjonuje wiele stron z wypracowaniami. Wystarczy wpisac
> temeat w google. Są one własnie dla tych, którzy pisac -z różnych
> wzgledów- nie chcą.
A ja znalazłem stronkę z takim tekstem:
cyt:
"Przewidywany "termin drugiej szansy" <...>.
Dotyczy to zwłaszcza szczególnych przypadków prac oznaczonych symbolem *
(operator wyłuskania). Mówiąc wprost: spośród ok. 250 prac wyłuskane zostały
te, które wykazują nadmierne podobieństwo. Algorytm określania podobieństwa
opiera się na funkcji XOR - jeśli praca1^praca2 < ? to pojawia się problem.
Zwracam uwagę na to, że wyłuskaniu podlega zarówno oryginał jak i kopia.
Zgodnie z zasadami ogłoszonymi przed kolokwium, skutki ponosi strona
odpisująca. W przypadku, gdy niemożliwe jest określenie rzeczywistego autora
pracy, konsekwencje ponoszą obie strony (sytuacja taka może mieć miejsce na
przykład wtedy, gdy prace były pisane wspólnie)"
k.cyt.
"Kto mieczem walczy, od miecza ginie!"

RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

4. Data: 2005-01-26 06:44:00

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RomanO wrote:
> [...]
> pracy, konsekwencje ponoszą obie strony (sytuacja taka może mieć miejsce na
> przykład wtedy, gdy prace były pisane wspólnie)"

popieram :-)
co za czasy.... kiedys siedzialo sie godzinami nad pisaniem i...
czlowiek rozruszal szare komorki a teraz klik klik i... pustka w glowie...

Wodnik

5. Data: 2005-01-26 13:28:07

Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 stycznia 2005 (07:44:00), WodnikJaqb napisał(a) :

> Wodnik

Człowieku *tnij cytaty* :(

m@rkop
w adresie zamień maupa na @

rada
Dyzur nauczycieli w ferie
Na jakiej zasadzie przyznaje sie w Twojej szkole dodatek motywacyjnej
Kurs dla kandydatów na wychowawców kolonijnych
klasa z rozszerzonym programem WF