kto zna szkółkę w Pisarzowicach?

1. Data: 2000-04-06 08:10:32

Temat: kto zna szkółkę w Pisarzowicach?
Od: "Witold Jan Pepłowski" <_...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisarzowice k/ Bielska Białej (tyle tylko wiem). Podobno mieści się tam
dobra szkółka azalii, rododendronów,etc.
Poszukuję adresu, kontaktu tej szkółki

Pozdrówka
Witold Jan Pepłowski

2. Data: 2000-04-06 09:30:27

Temat: Odp: kto zna szkółkę w Pisarzowicach?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aMiraK <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:qRYG4.40543$a...@n...tpnet.pl...
> W Pisarzowicach są 3 szkółki:
> 1. Krzysztof Kubiczek, tel 8456503
> 2. Eugeniusz Pudełek, tel 8457415
> 3. Antoni Pudełko, tel 8457360
>
> kierunkowy 33
>
> Mam nadzieję, że uda Ci się trafić do tej właściwej

Azalie pod nrem 2 - dokładne adresy są na reklamie w "Kwiatach".

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-04-06 10:09:20

Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A byliny?
"Kwiatów" akurat nie posiadam to i reklamy nie zobaczę.
Basia bądź dobra i przepisz.
Pozdrawiam
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com
t...@p...onet.pl
g...@k...net.pl
ICQ 35970875

5. Data: 2000-04-06 11:39:18

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dulczek <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:knZG4.40663$a...@n...tpnet.pl...
> A byliny?
> "Kwiatów" akurat nie posiadam to i reklamy nie zobaczę.

Co byliny? Szkółka Pudełka prowadzi azalie, magnolie, różaneczniki i coś tam
jeszcze, powinno być w archiwum grupy. Bylin chyba nie.

> Basia bądź dobra i przepisz.

A jest sens? Te Pisarzowice nie są znowu takie duże :) Nie mam pod ręką,
może ktoś inny...

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-04-06 11:47:48

Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie grzebię w katalogu-Eugeniusz Pudełek 43-332 Pisarzowice ul. Pańska
40 tel033-84 57 415 fax 033-8457057.
Ogromny wybór ,wszystko porządnie oznaczone , POLECAM !

-
Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl
o...@t...pl

7. Data: 2000-04-06 11:51:56

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <o...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EP_G4.41037$a...@n...tpnet.pl...
> Właśnie grzebię w katalogu-Eugeniusz Pudełek 43-332 Pisarzowice ul. Pańska
> 40 tel033-84 57 415 fax 033-8457057.
> Ogromny wybór ,wszystko porządnie oznaczone , POLECAM !

Skąd katalog i za ile? I czy są tam byliny?

Basia.

8. Data: 2000-04-06 16:03:49

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>40 tel033-84 57 415 fax 033-8457057.
>Ogromny wybór ,wszystko porządnie oznaczone , POLECAM !

I musicie wiedziec co chcecie. Szef wiecznie zajety, a pracownice na
wszystko przytakna. Po azalie i reszte lisciastych kwasnolubnych polecam
przyjezdzac na jesien. Swego czasu bylem swiadkiem przyjazdu dwoch autokarow
wycieczkowiczow, kupili chyba wszystkie wystawione na sprzedaz wrzosy. Od
dwoch lat ma nowe miejsce handlu, typowa samoobsluga, parking, wozeczki,
obsluga tez juz nie ta, hipermarket. Kiedys jak nic nie kupilem to
przynajmniej po ogrodzie pochodzilem, a teraz to juz nie bardzo.
Jurek.

9. Data: 2000-04-06 22:11:32

Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katalog dostałam na miejscu przy okazji zakupów za darmo ,rok wcześniej
też.Ja oceniam ich obsługę jako niezłą , inna sprawa , że zwykle wiem po co
przyjechałam ,jak wypatrzę coś extra to kupuję , lub sprawdzam w książkach
co to i kupię następnym razem (jestem niedowiarkiem to fakt , ale chyba
niekłopotliwym).Moim zdaniem opisy w katalogu są wystarczające , szkoda
tylko , że od kilku lat już nie ma opisów odmian wrzosów i wrzośców ,ale na
moją prośbę uprzejma ekspedientka pożyczyła stary katalog , żebym sobie
przepisała. Bylinami nie zajmują się w ogóle.Jeśli chodzi o byliny polecam
wycieczkę do Bestwinki chociaż też już nie jest jak kiedyś (ale wciąż
przyzwoity standard ).
--

Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl

10. Data: 2000-04-07 07:18:06

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Zając <T...@p...fm> wrote in message

> [...]
> obsluga tez juz nie ta, hipermarket. Kiedys jak nic nie kupilem to
> przynajmniej po ogrodzie pochodzilem, a teraz to juz nie bardzo.

Takie to juz teraz czasy. Kiedys mozna bylo wlasnie porozmawiac z
wlascicielem, poczym kupic cos innego, pospacerowac po jego ogrodzie,
obejrzec rosliny w naturze (w mateczniku lub ogrodzie), czasem nawet
potargowac sie. Teraz kazda wieksza szkolka ma juz "garden center" ze
stloczonymi roslinami i "ulubionym" przeze mnie oznaczeniem "Iglaki Mix". Co
jeszcze moze byc gorzej?

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

Producent narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.
do basi i nie tylko
konkurs
pnącza
słonce !!!