matujace platki

1. Data: 2002-08-23 21:03:32

Temat: matujace platki
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
powracam do tematu matujacego
otoz pragne doniesc ze zakupilam platki takie zielone cieniutkie
w malutkim opakowaniu
w Body Shop
rewelacja
jeden minus - w Gdansku nie mamy tego wspanialego sklepu, kupione u naszych
zachodnich sasiadow
pozdrawiam i juz sie nie swiece
kaska

1. Data: 2002-08-24 07:37:26

Temat: Re: matujace platki
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 23:03:32 +0200, KaskA <k...@t...pl> wrote:
:
[...]

w naszym kraju w ogole nie ma tego sklepu, a wielka szkoda...

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-24 07:55:27

Temat: Odp: matujace platki
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

myslalam ze chociaz w Warszawie,
w takim razie wielka szkoda
kaska

1. Data: 2002-08-24 11:29:35

Temat: Re: Odp: matujace platki
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Aug 2002 09:55:27 +0200, KaskA <k...@t...pl> wrote:
: myslalam ze chociaz w Warszawie,
: w takim razie wielka szkoda

bardzo dobre platki sa Johnson&Johnson (z serii Clean and Clear), takie
niebieskie. tylko, ze podobno ostatnio znikly z nszych sklepow :(
ale moze jeszcze dostaniesz, poszukaj.

kasica

1. Data: 2002-08-24 11:32:58

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dobre platki sa Johnson&Johnson (z serii Clean and Clear), takie
> niebieskie. tylko, ze podobno ostatnio znikly z nszych sklepow :(
> ale moze jeszcze dostaniesz, poszukaj.

Jak to znikły??????????????
Nie straszcie dziewczyny, bo ja bez nich żyć nei potarfię :(((
Podobno Ives Richer tez takie ma, ale jeszce nie próbowałam, ale jesli jest
jak mowicie pewnei mnie to czeka

1. Data: 2002-08-24 11:34:23

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dobre platki sa Johnson&Johnson (z serii Clean and Clear), takie
> niebieskie. tylko, ze podobno ostatnio znikly z nszych sklepow :(
> ale moze jeszcze dostaniesz, poszukaj.

We Wroclawiu sa :)))))
W aptece mozna kupic, w drogerii tez chyba (siostra mi kupila, nie mam
pojecia dokladnie gdzie)
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-24 11:58:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Aug 2002 13:32:58 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> wrote:
:
: >
[...]

tak slyszalam, i to juz od kilku osob - ze jakos tak pokonczyly sie... moze
tylko warszawy to dotyczy?

: Nie straszcie dziewczyny, bo ja bez nich żyć nei potarfię :(((

ja tez! a wlasnie mi sie skonczyly!

kasica

1. Data: 2002-08-24 11:59:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Aug 2002 11:58:00 GMT, Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
[...]
jeszcze a propos bibulek - nie kupujcie dermiki!! sa tak slabe, ze rozlaza
sie w trakcie uzywania. straszne badziewie.

kasica

1. Data: 2002-08-24 13:15:05

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze a propos bibulek - nie kupujcie dermiki!! sa tak slabe, ze rozlaza
> sie w trakcie uzywania. straszne badziewie.

Oriflamu też nie kupujcie. Już lepiej zainwestować w chusteczki higieniczne
:P. U mnie (Radom) bibułki J&J leżą spokojnie na półeczkach. Ciekawe jak
sprawują się te z Avonu...

--
sheba 19

1. Data: 2002-08-25 09:24:34

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dobre platki sa Johnson&Johnson (z serii Clean and Clear), takie
> niebieskie.

Można coś więcej się dowiedzieć o tym cudeńku?
Na jakiej zasadzie to działa, jakie efejty, jaka cena :)

Szal
prosba o pomoc
Seria Fortessimo
Dbanie o siebie !!!!!!