Odp: "męty" raz jeszcze

From: "Agata" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: "męty" raz jeszcze
Date: Fri, 9 May 2003 23:51:42 +0200
Sender: s...@p...onet.pl@netday.pl

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
>Wiele wiadomosci mozna znalezc w sieci,
> dostepne sa tez zupelnie zrozumiale podstawowe ksiazki okulistyczne, np
>dla studentow medycyny.

..z siecią nie jest do końca tak prosto - ta są te wiadomości, które ktoś
chciał zamieścić, ale niekoniecznie te, których ja poszukuję... ..żeby
znaleźć odpowiedź na niektóre pytania, trzeba te tony informacji nieźle
przetworzyć.. :-)

> Jesli masz konkretny problem napisz prosze - tu lub na priv. W miare
> mozliwosci pomoge.
>
> pozdrawiam
>
> casus

.....dokładnie chodzi mi o tzw. profilaktykę... ..z istnieniem mętów w polu
widzenia jestem oswojona, mam je od zawsze, niestety ostatnio pojawia się
ich więcej... :-( ...krople v. stosowałam, po paru tygodniach nie było
widać rezultatów, a przecież, jak każdy lek, mają skutki uboczne, i to
niemałe... ..pomyślałam, że wiedząc więcej o tym, jak powstają te
"farfocle" może poszukam sposobu, jak temu zapobiec?... ..a drugi powód, to
zwykła ciekawość - jestem z tych, którzy lubią wiedzieć... :-)

pozdrawiam,

Agata