Odp: mroczki przed oczami

Data: 2004-12-08 21:49:51
Temat: Odp: mroczki przed oczami
Od: "Looca" <l...@p...fm>

> czy

> co to za alkohol???
> byles z tym u specjalisty???

Zwykły sklepowy bols a jak byłem u lekarza to stwierdziła ze mógł byc to
nagły skok cisnienia, faktem bylo tez to ze byłem 12 dni po pobraniu
operacyjnym wycinka z wezłów chłonnych i miałem nie zagojona jeszcze rane
nad mostkiem.A brałem przez 10 dni wczesniej majamil (lek p. zapalny) i
Palin(bo po narkozie nie mogłem oddac moczu), wiec to moze leki?
--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca