nikt nie umie wymyslac takich tematow jak ja (nie to zebym sie chwialil)

1. Data: 2001-09-25 19:01:02

Temat: nikt nie umie wymyslac takich tematow jak ja (nie to zebym sie chwialil)
Od: "LTJ G.o.m.e.z!" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

AROUND DA HOUSE!!!
> Jeśli jest to takie satysfakcjonujące zajęcie, to oddaj mu się bez
> reszty chłopie:))) Bo wiesz jak tak będziesz tu stale zaglądał to jeszcze
> się nauczysz haftować i dopiero będzie Ci wstyd:)))) Bo rozumiem że
> zdrowaśki już klepiesz( od słuchania Radio Maryja). Życze sukcesów i na
> początek polecam haft kaszubski, bo prosty i łatwy:)))

Radia ma_ryja slucham zeby sie smiac z tych debili. To tak zeby nie bylo
wadpliwosci.
Dokladnie, bedzie mi wstyd. Nie jestem jakas stara babcia ktora siedzi przy
kominku i robi na drutach. (To mialo miec delikatny i zartobliwy wydzwiek).

--
__ == dj Gomez / independent == __
ale hardcore to hardcore

1. Data: 2001-09-28 09:39:20

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9p1ggh$k05$...@n...tpi.pl...

> Dzien bez wysaczenia porcji jadu nienawisci do innych jak ty jest dniem
> straconym, prawda? Biadne dziecko....
> Plonk!
>
> Agata Solon, naturalna

gdzieś musi, tak niektórzy mają, ale nie przejmuj się, sposób jest na to
prosty, w opcji
"Wiadomości" jest taka przyjemna możliwość "Zablokuj nadawcę".
I nic takiego Cię nie musi wyprowadzac z równowagi bo nie pokazuje się na
monitorze po prostu.
pozdrawiam
ula.

1. Data: 2001-09-28 09:45:07

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LTJ G.o.m.e.z! <n...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9oqk6s$b8t$...@n...tpi.pl...
> [...]
> nie zawsze zarabiste ale chociaz szybkie

Dzien bez wysaczenia porcji jadu nienawisci do innych jak ty jest dniem

ACID REPRISED GROOVE
ACID TEKKGABBA ROOLZ !!!
Malowanie na folii/szkle
czekając