czekając

1. Data: 2001-09-24 12:26:39

Temat: czekając
Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czekając na zamówione kanwy ze wzorami wyciągnęłam resztki włóczki i
zabrałam się za robienie próbek na jakiś sweter.. pewnie się skończy na
próbkach albo mnie natchnie i pójdę kupić trochę wełny na jakiś ciepły
sweter.. nie wiecie gdzie w Wawie można nabyć ładną wełnę na ciepły zimowy
sweter?

Magda

Pozdrawiam of kors wszystkich

1. Data: 2001-09-24 13:50:01

Temat: Re: czekając
Od: "Kasia Mierzejewska" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

w al. solidarnosci w poblizu sadu jest tam sklep z wloczkami, nie wiem tego
na 100% ale tez widzialam wloczki na ul. sniadeckich

pozdarawiam

kasia

go
przechowywanie muliny