Odp. od laika II

1. Data: 2000-01-27 21:58:25

Temat: Odp. od laika II
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW: czy jeżeli ktoś zakopuje np. orzech kokosowy (nie wiem czyż tego cos
> wyrosnie...) to jest to sadzenie czy sianie?
> Może, sieje się siemię czyli nasiona a sadzi sadzonki?

Sianie kojarzy mi się z wysiewem, a wysiew z dużą ilością małych nasion. W
przypadku kokosów to chyba trochę trudno zwłaszcza o paczkowane nasiona
(torebki 30kg :-).
A jeśli idzie o palmy kokosowe to widziałem w Castoramie w Krakowie doniczkę
z orzechem kokosowym, z którego wyrastała palma wielkości ok. pół metra.
Jednak orzech ten nie był łuskany... W Polsce o takie trudno. Nie wiem co
zrobić, aby wykiełkował. Myślałem nad posadzeniem go, ale na razie tylko
myślałem. Może nasiona tej palmy się stratyfikuje? :)

Pozdrawiam
Staszek