ogłoszenia.

1. Data: 2001-11-10 21:46:03

Temat: Re: ogłoszenia.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witam.
>Tak się zastanawiam czy nie fajnie było by gdyb,
>móc w tej grupie dyskusjnej znaleśc oferty pracy,
>jak i oferty różnych praktych w przyuczeniu, doskalaleniu się.
>Na terenie całej Polski. Było by to z korzysią dla wielu.
>Napewno są ludzie , którzy maja coś w tym wspólnego, i wiedzą jak to zrobić.
>I napewno są ludzie, którzy by chcieli skorzytać z tych ofert.
>
>Ja bardzo chetnie i czekam na coś takiego.
>
>Wiem że to dziwne co pisze ale kto wie ....... .

rzeczywiscie dziwne...
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-11 07:53:04

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Gabryś" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Tak się zastanawiam

[ciach]

zastanawiaj sie dalej, ale nie tu.
Jest tyle roznych grup, wiec na pewno znajdziesz to co Cie interesuje a ta
grupa nie jest od ofert pracy.
Skad w ogole tak glupi pomysl....no tak, Ty nie jestes stalym bywalcem i nie
znasz charakteru tej grupy...

Basia

1. Data: 2001-11-11 17:37:54

Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skad w ogole tak glupi pomysl....no tak, Ty nie jestes stalym bywalcem i
nie
>znasz charakteru tej grupy...
>
>Basia
He, no właśnie ta grupa to złote oczko. Nie ma to jak czasem się coś uprypci
z domowego chłopskiego (babskiego też ;) ) przepisu. Ja tam jestem kawalerem
i ciągnę równo pomysły tej grupy. A przy okazji nauczyłem się nieźle gotować
i nie muszę mieć koniecznie baby do szczęścia ;))))))

pozdrówka dla wszystkich Garologów ;)
Mariusz.

1. Data: 2001-11-11 17:50:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam jestem kawalerem
>i ciągnę równo pomysły tej grupy. A przy okazji nauczyłem się nieźle gotować
>i nie muszę mieć koniecznie baby do szczęścia ;))))))
>
>pozdrówka dla wszystkich Garologów ;)
>Mariusz.

tylko jakie to szczescie wtedy?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-11 18:27:48

Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>tylko jakie to szczescie wtedy?
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana
Na brak towarzystwa nie narzekam.
Nie ma to jak sobie ugotowac i przyprawic wedlug wlasnego gustu. Gorzej jak
trzeba pozmywac gary, tu by sie Kobitka przydala ;)

Samotny kucharz nie od dzis, mniam mniam...
Mariusz.

1. Data: 2001-11-11 18:33:25

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elektroda <e...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9smcsf$ov7$...@n...tpi.pl...

>A przy okazji nauczyłem się nieźle gotować
> i nie muszę mieć koniecznie baby do szczęścia ;))))))
>
> pozdrówka dla wszystkich Garologów ;)
> Mariusz.

czy mam rozumiec, ze szczescie z baba na garach polega ?
oj biednys ty, Mariusz, biedny...

Jola L-L

1. Data: 2001-11-11 18:40:26

Temat: Odp: ogłoszenia.
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba pozmywac gary, tu by sie Kobitka przydala ;)
>
> Samotny kucharz nie od dzis, mniam mniam...
> Mariusz.

A jeszcze jak by posprzątała!! A ja myślałam, że jestem od reprezentacji w
rodzinie.Pozdrawiam pozbawiony złudzeń Ramzes:-((((

1. Data: 2001-11-11 18:41:41

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elektroda" <e...@h...pl> napisał w
wiadomości news:9smfq5$dho$1@news.tpi.pl...
> [...]
gustu. Gorzej jak
> trzeba pozmywac gary, tu by sie Kobitka przydala ;)
>
> Samotny kucharz nie od dzis, mniam mniam...

Swiete slowa Mariusz
popieram cie na calej linii.

NIGDY sie nie zen.

Castle

1. Data: 2001-11-11 19:05:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Gorzej jak

>Swiete slowa Mariusz
>popieram cie na calej linii.
>
>NIGDY sie nie zen.
>
>Castle

HIHIHIHI hehehehehe
Krysia
K.T. - starannie opakowana

Nie zapomnijcie o aparatch fotograficznych!
kasza manna - czym zastapic?
Jak nie smalec to moze rillettes?
Buraczki zasmazane
ponowne powitanie