pieczarki-co z nimi...

1. Data: 2001-06-19 06:58:07

Temat: pieczarki-co z nimi...
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

...zrobić? W napadzie jakiegos bliżej nieokreslonego szaleństwa kupiłam
kilogram w/w i dizś coś z nich zrobić trzeba.
tylko co?
faszerowane- zrobie kilka a co z resztą???????
pozdrawiam i czekam na propozycje
kachna
w Szczecinie zimno i słońca brak

1. Data: 2001-06-19 07:40:26

Temat: Re: pieczarki-co z nimi...
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> ...zrobić? W napadzie jakiegos bliżej nieokreslonego szaleństwa kupiłam
> kilogram w/w i dizœ coœ z nich zrobić trzeba.
> tylko co?

1) Schaboszczak z sosem pieczarkowym.
2) Zapiekanki: chleb tostowy+sos pieczarkowy na gęsto+żółty ser+ewentualnie
wędlina albo pomidor
3) Mielone kotlety z niespodzianką: wpycha się pieczarkę (najlepiej już
trochę obrobioną) do środka, obtacza mięskiem i smaży
4) Zapiekanka inna: naleśniki i w środku sos pieczarkowuy na gęsto z
dodatkami, to trochę potrzymać w gorącym piekarniku

Chwilowo więcej pieczarkowych grzechów nie pamiętam ;)

Pozdrawiam

Aldik

-- Kiedy ludzie mogą robić co chcą,
-- zazwyczaj kogoś naśladują
-- (Eric Hoffer)

1. Data: 2001-06-19 08:50:42

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można do tego jeszcze dodać jaja faszerowane pieczarkami, albo je po prostu
z blanszuj z zamróź będą na potem jak znalazł.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-06-19 09:31:12

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia wrote:

> Można do tego jeszcze dodać jaja faszerowane pieczarkami, albo je po prostu
> z blanszuj z zamróź będą na potem jak znalazł.

i ja chcialam podzucic ci kilka pomyslow, ale... znalazlam ich za duzo :)
wejdz do wyszukiwarki w puszccce:
http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3
i zaznacz na liscie: "grzyby: pieczarki" no i ktorkolwiek kwadracik nad
lista (bo dla jednego skladnika to wszystko jedno czy wszystkie
podswietlone skladniki maja sie znalezc w znalezionych przepisach czy
ktorykolwiek z nich :)
no, i znajdziesz... zaraz ci powiem dokladnie... 88 przepisow :)))))
cos na pewno wybierzesz. moze zupe z pieczarek? albo zupe-krem? sa tez
nadziewane, faszerowane (jakby byla roznica ;), duszone, rozne salatki z
pieczarkami, sosy, duzo roznych potraw na cieplo z pieczarkami... duzo tego
:)

smacznego.
pat
ps: mozesz po rpostu udusic je z cebulka, doprawic sola i pieprzem i jako
jarzynke do obiadu :) albo samo zjesc. ja tak uwielbiam :)
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-06-19 09:33:03

Temat: Odp: pieczarki-co z nimi...
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj zaraz odpalam, akurat do końca pracy mi zejdzie he he he, no chyba że
wcześniej szef mnie powiesi!
dzięki!!!!!
kachna

1. Data: 2001-06-19 16:06:13

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilogram w/w i dizś coś z nich zrobić trzeba.
> tylko co?
> faszerowane- zrobie kilka a co z resztą???????

Witaj;-)))

Moja mama na imieniny zrobila pyszne miesko z pieczarkami... Przepis jest
mniej wiecej, bo mama robila z pamieci, kiedys gdzies przeczytala przepis i
postanowila zrobic...

Wolowine (moze byc wieprzowina) pokroic w paseczki, obtoczyc w mace z Vegeta
(troche tej Vegety), podsmazyc, przelozyc do rondelka, podlac wywarem
warzywnym i winem wytrawnym (mnie sie sporo chlupnelo) i miesko sie ma
dusic. W tym czasie pokroic marchewki i seler w slupki, pokroic pieczarki i
cebulke, podsmazyc chwilke. Dodac warzywa do miesa, wrzucic garsc rodzynek i
jeszcze dusic. Pod koniec dodac pomidorki (swieze albo z puszki, raczej nie
koncentrat), jak bedzie za malo geste, to mozna dodac make ze smietana. Mama
dodala jeszcze kilka lyzek pasty z trufli, ja nie mialam, wiec nie dodalam,
a i tak wyszlo pyszne;-)))
Wiem, ze to taki przepis mniej wiecej, ale warto poeksperymentowac ;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2001-06-19 16:46:25

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Kochani a co z zupka pieczarkowa? Z kostka z mieska lub na kostce rosolowej,
z ziemniaczkami, marchewka w kosteczke i pieczarkami, sol i pierz do smaku,
plus na koniec troche smietanki

Kaczucha
(a zupki baaardzo lubie)

1. Data: 2001-06-19 16:57:42

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

uups, zupka juz byla:(((

Kaczucha

1. Data: 2001-06-19 21:15:31

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

kasiek <k...@w...ps.pl> wrote:
> ...zrobić? W napadzie jakiegos bliżej nieokreslonego szaleństwa kupiłam
> kilogram w/w i dizœ coœ z nich zrobić trzeba.
Zrób farsz do cannelloni: 450g pieczarek, jedna cebula, sól, pieprz,
ząbek czosnku, 200g surowej szynki wędzonej (najlepsza byłaby parmeńska),
100g parmezanu, jedno jajko. Pieczarki trzeba drobno posiekać, cebulę takoż,
czosnek wycisnąć, szynkę pokroić w kostkę. Zeszklić cebulę na łyżce masła,
wrzucić pieczarki i czosnek, przesmażyć, dodać szynkę, jeszcze chwilę smażyć,
potem zdjąć z ognia, wrzucić połowę parmezanu i roztrzepane jajko, wymieszać.
Przyprawić solą i pieprzem (ja jeszcze wrzucam bazylię, ale nie każdy lubi).
Nadziać cannelloni, ułożyć je w naczyniu do zapiekania, polać beszamelem
wymieszanym z resztą parmezanu. Zapiekać 15 minut. Podać z zieloną
sałatą z na przykład pomidorami.

Wychodzą z tego 4 solidne porcje, albo 6 normalnych. :-)

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2001-06-19 21:18:51

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope <k...@p...krakow.pl> wrote:

> Moja mama na imieniny zrobila pyszne miesko z pieczarkami... Przepis jest
> mniej wiecej, bo mama robila z pamieci, kiedys gdzies przeczytala przepis i
> postanowila zrobic...
A jak już mowa o mięsie, to ja robię takie danko z piersi kurczaka i pieczarek,
z dużą ilością bazylii. Bardzo proste: kroi się pierś kurczaka w kawałki,
obsmaża na łyżce oleju, dorzuca pokrojone w plasterki pieczarki i razem
smaży na mniejszym ogniu jakieś 5-10 minut, zależnie od tego, czy lubimy
pieczarki przysmażone, czy nie. Do tego sól, pieprz i łycha bazylii. Je
się z ryżem i dowolną sałatą.

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

medal dla Herbatki
ostatni raz o kartoflach " psikanych" obiecuję
Panie pijemy- cos dla Nas!!!
sos miodowy
wodka weselna ...