wodka weselna ...

1. Data: 2001-06-18 16:01:50

Temat: wodka weselna ...
Od: "Hellmann Piotr" <k...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o dobry przepis na wodeke weselna
tzn. :
spirytus + cukier itd.

moze sie za niedlugo przydac ...

Dzieki
Piotr

1. Data: 2001-06-18 16:26:11

Temat: Re: wodka weselna ...
Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze co mi przyszło do głowy to
Spirytus+cukier+śliwki=śliwowica !!!
Drugie to;
"Marsz weselny"= 2 części wódki (40 V)+1 część wytrawnego wermutu+1 część
słodkiego wermutu
Ale chyba to nie będzie wódka.......;-)

--
=
Cytat dnia :
"q to p wracające ze spaceru."
[Ramón Gómez de la SERNA]

1. Data: 2001-06-18 16:44:15

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnikiem Ci chodzi o "przepalanke"?

Slav

1. Data: 2001-06-18 20:03:26

Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wodka nie bedzie za mocna ?(chyba raczej pija u was piwo?)
Niemniej gratuluje z okazji wesela , a gdy starczy ci czasu proponuje;
I - "Czarci Ogon"
Wode (200ml) zagotowac z cukrem(10dag), polaczyc z ketchupem(1duza lyzka)i
galka muszkatulowa (do smaku), wlac do butelki dodac 5 dag posiekanych
orzechow wloskich i 0,5 l spirytusu - postawic na 5 dni.
W 6 - tym dniu przecedzic do innej butelki. Po 2-3 miesiacach mozna podawac.
II - "Pieprzowka"
Pieprz (25-30 ziaren) zalac 0,5l spirytusu i postawic na 12 dni. W 13-m dniu
zagotowac 0,5l wody z
10 dag cukru polaczyc z karmelem ( lyzeczka cukru do garnuszka na ogien az sie
zrumieni ) do butelki i za 3-4 dni mozna podawac.
Suffig
--
=
Cytat dnia:
"Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęsliwy, jeśli złą- zostaniesz filozofem."
[Sokrates]

1. Data: 2001-06-19 08:00:17

Od: "Hellmann Piotr" <k...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

No widze ze Pan JacekK sie wykazal - moze ktos jeszcze wspomoze ???

Dzieki juz wszystkim.

Piotr

1. Data: 2001-06-19 08:02:26

Od: "Hellmann Piotr" <k...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

Aha jeszcze cos - moze ktos wie gdzie mozna kupic po 'hurtowej' cenie tak ze
60 - 70 butelek spirytusu ?

(Oczywiscie polskiego a nie czeskiego a bron boze ruskiego ..)
Najlepiej w okolicach woj. slaskiego i opolskiego ...
Moze Polmos'y maja jakies hurtownie ?

Piotr

1. Data: 2001-06-19 08:11:22

Od: "Yaro" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

My robiliśmy w prostszy sposób.

Kupujemy spirytus na promie wolnocłowym (najlepszy Kastor).

Następnie bieresz wodę niegazowaną najlepiej Żywiec i normalnie mieszasz w
stosunku takim:

na 1 litr wódki 1,5 lita wody niegazowanej

Poleży w lodówce ( musi się przepalić) i na drugi dzień można pić. Ogólnie
mówiąc: proste, tanie i skuteczne :-).

pozdrówka

Yaro

1. Data: 2001-06-19 08:19:12

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hellmann Piotr wrote:

> Aha jeszcze cos - moze ktos wie gdzie mozna kupic po 'hurtowej' cenie tak ze
> 60 - 70 butelek spirytusu ?
>
> (Oczywiscie polskiego a nie czeskiego a bron boze ruskiego ..)

A skąd ta awersja?
Od dłuższego czasu spożywam głównie ruski (przemycany) alkohol i jestem
bardzo zadowolony
Smak OK, zero kaca, a jak kiedyś, po kilku kielonkach ruskiego, łyknąłem
Bolsa, to myslałem że to płyn do spryskiwaczy :))
A "Lodową" kupioną onegdaj w sklepie, zużywam do zmywania plam, bo żal
mi wylać a na pewno nie nadaje się do picia.
Jeśli masz zaufane źródło, to ruska wóda jest naprawdę świetna -
niestety - co jakiś czas posrednicy się zmieniaja, bo poprzedni "idut w
tiurmu" :(

sadyl

1. Data: 2001-06-19 08:24:30

Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwagi prosze na e-mail

--
=
Cytat dnia :
"Jedyna możliwość żonatego mężczyzny by mieć w domu ostatnie zdanie to
przyznać żonie rację"
[Victorio de Sica]

1. Data: 2001-06-19 08:31:19

Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader"

>Chyba raczej sliwowka.
Masz racje powinno byc Spirytus+cuker+sliwki=juz za chwile sliwowica !!!

--
=
Cytat dnia :
"Barbarzyńcy byli bardzo miłymi i uprzejmymi ludźmi."

kartofelki smazone
sernik poza polska
Co zrobić z... "woreczkiem"?
Krysiuuuuuu
Jak przyrządza się Winniczki? i przepis na lasagne.