Odp: pieniądze-temat stary jak świat

From: "Sandra" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: pieniądze-temat stary jak świat
Date: Thu, 20 Jun 2002 13:24:45 +0200

Użytkownik Wanda <w...@a...wox.org.NO-SPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aescf3$15kb$...@p...acn.pl...

> Już to przerabialiśmy i codziwne - na spokojnie przyznaje mi racje
> Problem polega na tym, że jego matka dzięki pieniądzom trzymała go w
ryzach.
> Jak chłopczyk był grzeczny - dostał kieszonkowe albo jakiś super prezent,
> jak jej się stawiał to go straszyła, że grosza nie dostanie. Dziwne (a
> właściwie normalne) jest to, że on stranie nie znosił takiego podejścia
> swojej mamy a teraz wprowadza te same zasady do naszej rodziny.

Na balkonie jak na patelni ;-)))
A nie zastanawiałaś się ,by dać mu pole do popisu a przez to mieć o wiele
więcej czasu dla siebie.
Mam tu na myśli,robienie zakup przez twojego małżonka. Nie mówie,że cały
czas ale tak na próbe,żeby zorientował się w sytuacji gospodarczej domu. I
gdy sobie tak pobiega bo tego brakuje czy tego.

> Rozmawialiśmy o tym, uzmysłowiłam mu podobieństwo zachowania jego i jego
> matki, zgodził się ze mną ale w praktyce (czyt.podczas złości) trąbi o
tych
> pieniądzach na okrągło!

Po co go przyrównywać do matki, może dyplomatycznie go podejść. Mężusiu
kochany masz racje ja taka rozrzutna,zastanowiłam się nad tym .Po długim
namyśle doszłam do wniosku,że ty byłbys lepszym gospodarzem w naszej
rodzince. Jak złapie haczyk to go masz a i wolnego troche czasu dla siebie i
mniejsza nerwica. Z lekkim uśmieszkiem powiesz wtedy gdy to oczywiście
osiągniesz. No coś ty :-) zapomniałeś o chlebie :-)
Z innej beczki zacznij a pyskówka da ci wiele i nic. Nerwice i porade u
lekarza.
Niekiedy facetowi należy pokazać,że się jest glupszym od niego.
My kobietki to potrafimy.
Sandra