pigulki antykoncepcyjne

1. Data: 2000-03-22 13:59:08

Temat: Re: pigulki antykoncepcyjne
Od: Joanna Kolek <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przepisaniu tabletek przez lekarza mniejwiecej po zastosowaniu jednego
opakowania lekarz zleci badania watrobowe takie jak:BILIRUBINA, ASPAT,
ALAT.jEZELI WSZYSTKO BEDZIE W PORZADKU MOZNA BEZ PROBLEMU DALEJ ZAZYWAC
TABLETKI

2. Data: 2000-03-22 16:09:10

Temat: SV: pigulki antykoncepcyjne
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Ostaszewski <p...@l...pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8baa5u$b3r$...@a...w
ebcorp.com.pl...
> Czesc,
> Czy pigulki maja jakis wplyw na zdrowie kobiety, czy przy dluzszym
> stosowaniu moze to miec wplyw na stan np. watroby? Czy bez obaw mozna
> pigulki stosowac?

Maja, i to niestety o wiele wiekszy, niz sie mozna spodziewac.

pozdrawiam,
magda

4. Data: 2000-03-22 21:11:15

Temat: Odp: pigulki antykoncepcyjne
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malo mowi sie i pisze o wplywie srodkow hormonalnych na uklad krzepniecia -
o mozliwosci wystapienia lub nasilenia nadkrzepliwosci. W ciagu 7 lat pracy
na Oddz. Intensywnej Terapii widzialem 3 razy mlode kobiety z ciezkimi
udarami niedokrwiennymi w obrebie mozgu. W 2 przypadkach skonczylo sie to
zle.
Szczegolnie silne dzialanie maja hormony u kobiet palacych. Nie wiem czy
wykonywanie badan ukl.krzepniecia jest standardem przy ordynowaniu srodkow
antykoncepcyjnych ale z pewnoscia powinno tak byc.

Pozdrawiam
robkor

Użytkownik Joanna Kolek <j...@k...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...pl...

5. Data: 2000-03-23 08:30:55

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ge6C4.339$a...@n...telia.net...

> [...]
ebcorp.com.pl...

> Maja, i to niestety o wiele wiekszy, niz sie mozna spodziewac.

A o ile wiekszy niz to oficjalnie mowione???

6. Data: 2000-03-24 10:12:30

Od: "qw1" <q...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pigułki mogą mieć również negatywny wpływ na gospodarkę hormolalną kobiety
(szczególnie młodej), która może mieć potem duże problemy z zajściem w ciążę
i regulacją miesiączek (przeżycia osobiste).
Pozdrawiam
Krzysztof

<8baa5u$b3r$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

Ile kwasu foliowego?