Odp: pijany - głupi?

From: "Tomasz Dobrowolski" <t...@a...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: pijany - głupi?
Date: Sat, 12 Feb 2000 01:56:34 +0100

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:OcGo4.1285$Q...@n...tpnet.pl...
> Powitał.
> Ja tak w nawiązaniu do tematu Marty, ale w innym kontekście.
>
> Często spotykam się z przypadkami, że koleś po kilku szybkich łapie fazę i
> gada calkiem mądre rzeczy - takie, ktore z trudem wymyśliłby na trzeźwo.
> I tak se pomyślałem - przecież ludzie widząc pijanego z góry go olewają i
> traktują jak smiecia. A nie lepiej wysłuchac co ma do powiedzenia? Nie
> lepiej przełamać stereotyp i zacząć traktowac takich ludzi normalnie?
Czasem
> można wielu rzeczy się nauczyć...czasem mozna wielu rzeczy się dowiedzieć.
> Własnie od pijanego.
> Dziwne? Może. Ale prawdziwe.

Picie szkodzi... gdyby kazdy mialbyc madry gdyby pil, zylby bardzo krotko,
zreszta komu starczyloby na to tyle kasy, ja tez to zauwazylem ze pijany
gada bardzo ciekawe, ale on sie meczy... a przynajmniej jego organizm, tak
jak procek w kompie, ktory ma zbyt slaby organim, jednego dnia bedzie gadal
madre rzeczy a przez nastepny miech bedzie okropnie splukany z wiedzy... to
nie pomaga to zabija...

--
.
Pozdrawiam serdecznie Tomasz Dobrowolski