piwo-a sok malinowy

31. Data: 2003-05-07 08:55:18

Temat: Re: Odp: piwo-a sok malinowy
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Piotr Siciarski wrote:
> Abstrahując, w Łodzi modne ostatnio są U-Booty.:-)
> 50ml czystej wódki w kieliszku zatapiasz w kuflu piwa tak, aby jak najmniej
> się wylało.

Ja znam to pod nazwa "nurek", ale znawcy mowili, ze do tego musi byc
odpowiednie szklo - wtedy wogole kielonka nie widac, jak czlowiek
specjalnie sie nie przyglada w jego poszukiwaniu. No i metnie wtedy jest
nie tylko w tych wodach, ale i w oczach.

Pozdrawiam,
robal.

32. Data: 2003-05-07 09:19:40

Temat: Re: piwo-a sok malinowy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:019001c313aa$5f585b60$3f7d63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> u mnie wroble wymlocily wiekosc prawdziwych slonecznikow
> przy okazji porozsiewaly nasiona po okolicy

Hejka. Na naszych działeczkach wyłuskiwaniem nasion słoneczników zajmują
się nornice. Sąsiadka podpatrzyła jak toto zgrabnie włazi po łodydze, obżera
się i zostawia łuski na wewnetrznej, podwiniętej stronie tarczy słonecznika.
:-)
Pozdrawiam upalnie Ja...cki

33. Data: 2003-05-07 10:18:23

Temat: Odp: piwo-a sok malinowy
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9a5cn$1nb$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Zaraz, zaraz..ale wybierać będą kobiety, czyż nie? My mamy silny
> instynkt opiekuńczy i nie wszystkie lubimy 'mięśniaków ' ;))).
> Wdzięk jest ważny :).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

..ohoho!... ..a już chciałam ten wątek ominąć!!... ..a okazuje się, że w
dyskusji nt. "piwo-a sok malinowy" jest wiele baardzo interesujących
kwestii!... ...to nauczka, zeby przeglądac wszystkie wątki!... :-)))

pozdrawiam, Agata

p.s. ..no i dlaczego ja nie jadę na to spotkanie!!! :-(

34. Data: 2003-05-07 10:34:44

Temat: Re: piwo-a sok malinowy - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ..ohoho!... ..a już chciałam ten wątek ominąć!!... ..a okazuje się, że w
> dyskusji nt. "piwo-a sok malinowy" jest wiele baardzo interesujących
> kwestii!... ...to nauczka, zeby przeglądac wszystkie wątki!... :-)))

Mniej więcej trzeci post w wątku jest już zwykle na z u p e ł n i e inny
temat - patrz zasady uczestnicwa w grupie, zdefiniowane niegdyś:-)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2003-05-07 10:57:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9ammn$sqc$...@n...onet.pl...

> p.s. ..no i dlaczego ja nie jadę na to spotkanie!!! :-(

A kto Ci takich głupot nagadał???? No przecież przyjedziesz.... :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Takich okazji się nie przepuszcza bo są niepowtarzalne. Jak się kiedyś , na
sądzie ostatecznym, wytlumaczysz? Co odpowiesz na proste pytanie: a na
spotkaniu u Bogusława byłaś???
Zastanów się.
Pozdrawiam :-))))
Janusz

36. Data: 2003-05-07 13:06:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Ograniczę? Topinambura? he he! he he! he he! he he! he he! he he! he
> he! he he! he he! he he! he he! :-)))

Ja sie dolacze: hihihihihihihihi!
Powodzenia!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

37. Data: 2003-05-07 19:56:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2003-05-07 20:31:51

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9aor0$ars$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
na
> sądzie ostatecznym, wytlumaczysz? Co odpowiesz na proste pytanie: a na

..Januszu, potrafisz być bardzo przekonywający!... ...myślę gorączkowo, co
tu zrobić, żeby "dać się przekonać"... ..choć wymagałoby to sporej rewolucji
w moich najbliższych planach!... :-)))

zastanawiająca się Agata

39. Data: 2003-05-07 20:48:31

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Gamon'<r...@g...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:3EB8C98B.5060706@gazeta.pl> ,a ja na to :

>hihihih....

Wszystkie misie sa kochane ;-0

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

40. Data: 2003-05-07 23:31:21

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> u mnie wroble wymlocily wiekosc prawdziwych slonecznikow
> przy okazji porozsiewaly nasiona po okolicy
> i juz teraz mam rzad kilkucentymetrowych siewek sloneczika
> poprzesadzanych

przy okazji ostatniego hakania okolic stawu

Hakania??? Czyżby mechaniczna zabaweczka gniła już pod płotem:)))

Pozdrawia boletus

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

cmentarze
Co jest?
Co to za drzewko?
Hustawka Ogrodowa - szukam adresow lub kupie
kto z Wa-wy na spotkanie?