placki cukiniowe na szybko

1. Data: 2002-07-22 13:31:50

Temat: placki cukiniowe na szybko
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj naszlo mnie na to, by wreszcie cos zjesc (jako ze moj chlop umieral
po naduzyciu, pierwszym za czasow naszej znajomosci) skazana bylam na
samotne posilki. Na sniadanie zjadlam kanapke, obiad skladal sie z kilku
panierowanych boczniakow + chleba. A kolacja zamarzyla mi sie.... taka och!
Zrobilam, oczywiscie korzystajac z mojego przyjaciela malaksera, placki z
cukinii startej (jak ziemniaczane: 1 jajko, maka do zlepienia, sypalam na
oko, wiec nie wiem ile, 1 starta mloda cukinia, szczypta soli, szczypta
pieprzu) z sosem (kostka 100 g Dorblue i pol szklanki smietanki UHT, kilka
ziaren kolorowego pieprzu). Placki rozplywaly sie w ustach i na patelni
niestety tez (kie licho? walilam i walilam w nie make, a one jak kupka
nieszczescia, takie rzadkie) Ale smak.... ooch, ten smak....

polecam takie zestawienie.

Margola Natchniona

1. Data: 2002-07-22 13:44:56

Temat: Re: placki cukiniowe na szybko
Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety tez (kie licho? walilam i walilam w nie make, a one jak kupka
> nieszczescia, takie rzadkie) Ale smak.... ooch, ten smak....

Ja dodaję pół na pół mąke pszenną i ziemniaczaną. I nic się nie rozpada ;-))

Pozdrawiam,
Anka P. (też wczoraj pierwsze w tym roku placki cukiniowe skonsumowalam)

1. Data: 2002-07-22 21:00:35

Temat: Odp: placki cukiniowe na szybko
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moja mama ktora robi pychota placuszki dodaje tarty ziemniak do tego
kaska

1. Data: 2002-07-23 11:16:55

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A z kabaczkow takie cude tez wyjdzie?