podniecajacy gwalt

1. Data: 2000-05-31 03:14:34

Temat: podniecajacy gwalt
Od: I <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ostatnio odnalazlem w sobie nowa wlasciwosc. Podnieca mnie, a nawet powaznie
mnie podnieca czytanie brutalnych scen opisujacych gwalt. Zawsze mocniej
reagowalem seksualnie na erotyczne opowiadania niz na graficzny zapis takich
historii (pornole). Podobno jest to bardziej kobiece podejscie. Oczywiscie,
jest mi trudno zaakceptowac fakt, ze mnie to podnieca, ale jest to na tyle
intrygujace, ze nie moge przestac. Oczywiscie natychmiast przeprowadzilem maly
survey wsrod moich kolegow. I co? Na pytanie "a podnieca cie gwalt?'
najczestsza odpowiedz to 'bardzo' z troche niezdrowym wyrazem twarzy. Jedyna
kobieta, ktora rowniez wypytalem, moja siostra (ale znowu moze to dosc
niewiarygodne zrodlo, bo czasami wydaje mi sie, ze oboje jestesmy identycznie
skrzywieni w tym obszarze), rowniez powiedziala 'tak' (i znowu ten blysk w
oku). Oczywiscie nie dalaby sie pobic przez partnera, ale bardzo ja podnieca
opieranie sie partnerowi, jednoczesnie sugerujac mu w przewrotny sposob, ze
chce tego. Nie jest to prawdziwy gwalt, bo przyzwolenie jest oczywiste.
Nie chce zebyscie mnie zle zrozumieli. Nigdy nie posunalbym sie do prawdziwego
gwaltu, i nie rozumiem jak mozna skrzywdzic tak kogos. I to jest wlasnie ta
moja dwoista natura. Z jednej strony sie podniecam, z drugiej strony czuje do
siebie wstret. Zdrowe to nie jest na pewno.
Ale mysle, ze nastepna partnerke ( z wyobraznia erotyczna) namowie na
odgrywanie takich scenek, o ile oczywiscie sie zgodzi.
Tak to napisalem, moze ktos sie wypowie. Szczegolnie oczekuje postow od Pan.
Nie wiem czemu, ale mysle, ze niezle mnie objedziecie.

1. Data: 2000-05-31 07:28:16

Temat: Odp: podniecajacy gwalt
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz interesuje sie nerwicami i neurotycznymi zaburzeniami osobowosci
jedynie z tego punktu widzenia moglbym cos powiedziec. Jesli chcesz cos
napisze - ale powiedz najpierw sprawia ci przyjemnosc dokonywanie gwaltu czy
bycie jego ofiara ?
List i temat ciekawy - mnie osobiscie interesuja wszelkie zboczenia i
zaburzenia seksualne.
Z.

1. Data: 2000-05-31 07:53:16

Temat: Re: podniecajacy gwalt
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"I" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
przewrotny sposob, ze
> chce tego. Nie jest to prawdziwy gwalt, bo przyzwolenie jest
W dawnych i mniej dawnych dziejach ludzkosci stale sie to
powtarzalo:
Grupa mezczyzn-wojownikow napadala na sasiadow, zabijala
stawiajacych
opor mezczyzn (niestawiajacych oporu tez, lub robila z nich
niewolnikow),
kobiety brali sila, te kobiety pozniej rodzily i wychowywaly im
ich dzieci.
Nawet wiecej --- fakt zajscia w ciaze przy pierwszym gwalcie
stal sie cecha zwiekszajaca szanse przezycia (obecnie szok
zwiazany
z gwaltem zwieksza prawdopodobienstwo zajscia w ciaze).
Dziwne ale tak jest (podobnie jak ukryta owulacja).

Mechanizmy zarzadzajace walka o przetrwanie
(jednostkowe w starciu z fizycznym napastnikiem, jak i
posiadanie potomstwa)
sa wbudowane gleboko i blisko siebie.
Nic wiec dziwnego, ani zlego, ze sa jako bliskie dostrzegane.
Ale moze byc bardzo niebezpiecze wlasnie z tego powodu.

> I to jest wlasnie ta
> moja dwoista natura. Z jednej strony sie podniecam, z drugiej
strony czuje do
> siebie wstret. Zdrowe to nie jest na pewno.
To nie jest dwoista natura lecz ekonomia 2w1.
Zdrowe przestaje byc,
gdy zbytnio trwale zdominuje podniecenie nad wstretem lub
odwrotnie.

--
A.

1. Data: 2000-05-31 09:28:07

Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ka3Z4.52649$z...@n...tpnet.pl...
> mnie osobiscie interesuja wszelkie zboczenia i zaburzenia seksualne.

Rozumiem ze uwazasz ze taka fantazja erotyczna i chec jej spelnienia (w
stalym zwiazku) jest zboczeniem lub zaburzeniem seksualnym ?

Ja tak niestety nie mysle. Kazdy ma prawo miec dowolna fantazje i ma prawo
ja zrealizowac ze swoim partnerem.

ciuSMa

1. Data: 2000-05-31 09:48:36

Od: "Piotrek. M." <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciuSma napisał(a) w wiadomości: <8h2mgh$de9$1@sklad.atcom.net.pl>...

>stalym zwiazku) jest zboczeniem lub zaburzeniem seksualnym ?
>
>Ja tak niestety nie mysle. Kazdy ma prawo miec dowolna fantazje i ma prawo
>ja zrealizowac ze swoim partnerem.

Za pełną zgodą i z pełną akceptacją tego partnera. Poza tym nie - to moje
zdanie

Piotr.M.

1. Data: 2000-05-31 11:11:26

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Piotrek. M." <p...@k...net.pl> wrote in message
> Za pełną zgodą i z pełną akceptacją tego partnera. Poza tym
nie - to moje
> zdanie
To warunek minimalny i niezbedny --- jego spelnienie nie jest
jeszcze gwarancja, ze nie winikna z tego nieprzewidywane
konsekwecje.

--
A.

1. Data: 2000-05-31 11:21:25

Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek. M. <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ud5Z4.53214$z...@n...tpnet.pl...
> Za pełną zgodą i z pełną akceptacją tego partnera. Poza tym nie - to moje
> zdanie

O takiej sytuacji tu wlasnie rozmawiamy.

A tak swoja droga to sobie tak pomyslalem:
Partnerka z Partnerem juz sie na to zdecydowali i odgrywaja sobie csenke
gwaltu.
Co zrobic jak jej sie nagle to przestanie podobac ? Partner moze przeciez
pomyslec ze ona tak dobrze gra a w takim wypadku to juz bedzie gwalt.
Wydaje mi sie ze taka realizacja fantazji jest normalna jednak musi byc to
dokladnie przemyslane i przedyskutowane zeby z fantazji nie powstal koszmar.

pozdrawiam
ciuSma

1. Data: 2000-05-31 11:52:53

Od: "Piotrek. M." <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciuSma napisał(a) w wiadomości: <8h2t3a$m51$1@sklad.atcom.net.pl>...

> [...]
>Wydaje mi sie ze taka realizacja fantazji jest normalna jednak musi byc to
>dokladnie przemyslane i przedyskutowane zeby z fantazji nie powstal

Dokładnie,
Bardzo czesto jednak jest, że w praktyce zrealizowanie fantazji seksualnych
nie spodoba sie. Ba, może wywołać bardzo daleko idące reperkusje wpływające
negatywnie na związek. Podejrzewam, że chęc (w tym przypadku dokonania
gwałtu) ma podłoże psychologiczne i należałoby sie zastanowić dlaczego takie
potrzeby sie ujawniły. Nie uważam żeby ten kierunek dedukcji byl
niewłaściwy. Wszak od takich zabaw blisko jest do regularnych gwałtów na
żonie, a dalej na przygodnych partnerkach.....

Piotr. M.

1. Data: 2000-05-31 11:58:04

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kazdy ma prawo miec dowolna fantazje i ma prawo
> ja zrealizowac ze swoim partnerem.

... no o ile nie narusza to dobrych obyczajow lub sprzeciwu partnera -
rozumiem ze w domysle tylko takie fantazje mozemy realizowac ?

Pytanie to idzie jeszcze dalej , czy sadysta powienien byc akceptowany
spolecznie jesli znajdzie sobie partnera masochiste czy tez jesli jego
upodobania sa oglolniejszym obrazem zaburzonej ( a nie wrodzonej )
osobowosci, spoleczenstwo powinno przedewszystkim naklaniac takie jednostki
do leczenia .... ?

Z prawnego punktu widzenia nikogo nie interesuja czyjes fantazje , jedynie
czyny niezgodne z prawem ( np. gwalt czy ekshibicjonizm ). Z medycznego
punktu widzenia terapie czesto ponosza fiasko przy probach leczenia zboczen
seksualnych ( dlatego jest to tak fascynujaca dziedzina ), mam wrazenie ze
niektorzy lekarze nawet nie orientuja sie z czym maja doczynienia ( czy
wiecie ze np. transwestyci na swojej grupie wysmiewaja psychiatrow i
wszelkie terapie bo jak mowia ci ludzie wogole nie orientuja sie w ich
zaburzeniach , z przerazeniem przeczytalem na ich grupie ze lepiej nie
chodzic do terapeutow bo oni jedynie SZKODZA !!!! - niech przemysla to tez
ci co uwazaja dyplom psychologa za guru ludzkiej natury ).

wracajac do pytania, jesli ja mam fantazje na sex z facetem ( i jak
piszesz ) moge ja realizowac z partnerem to czy powinienem zignorowac
wszystko co na ten temat sadzi moja zona ?
- jak widzisz to generalnie sluszne zalozenie w roznych zlozonych sytuacjach
przestaje miec racje bytu ..... moim zdaniem zaburzenia osobowosci
(przynajmniej czesciowo )tez weryfikuja poprawnosc napisanej przez ciebie
zasady ------- mysle ze warto to sobie uswiadomic w epoce kultywowania
powszechnej tolerancji ----. Mysle ze juz rozumiesz , wszelkie zasady maja
swoje ograniczenia , powszecha tolerancja jest ograniczona zasada o
tolerancje nietolerancji.

Pokaze jeszcze raz ze twierdzenia generalnie sluszne nie stosuja sie do
wszystkich sytuacji ...
--- jest to pewna parodia , ktora zastosowal jeden z amerykanskich uczonych.

twierdzenie bylo "Pan Bog wszystko moze" - wydaje sie ze nie moze byc nic
bardziej oczywistego.
- uczony zapytal - a moze stworzyc kamien ?
- moze
- a moze go podniesc ?
- moze
i wtedy padlo druzgocace pytanie - a czy moze stworzyc tak wielki kamien by
sam nie mogl go podniesc ?

pozdr.
Z.

1. Data: 2000-05-31 13:38:42

Od: "Tomasz Korcz" <t...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"I" <m...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> historii (pornole). Podobno jest to bardziej kobiece podejscie. Oczywiscie,
> jest mi trudno zaakceptowac fakt, ze mnie to podnieca, [..........]

witam

Poruszyles bardzo ciekawe zagadnienie,ja zreszta takze bardzo dawno temu
pisalem na forum tej grupy opisujac pewna historie malego chlopczyka ktory
ogladajac w TV normalna scene sexualna zadal rodzicom pytanie - "dlaczego ten
pan tak meczy te pania ?" No i wtedy jak i teraz dyskutanci podeszli do tematu
jak cenzorzy moralnosci koncentrujac sie tylko na dydaktycznych dywagacjach
jurystyczno obyczajowych calkowicie ignorujac sedno zagadnienia czyli podloze
psychiczne i sexualizm czlowieka. Dyskutantom brakuje poprostu pewnego
zdrowego dystansu do poruszanego zagadnienia. Zucaja sie do dyskusji jak urzednicy
wymachujac w reku kodeksami i paragrafami.Dla nich gwalt kojazy sie atomatycznie
z pobiciem,brutalnoscia i sadyzmem. A przecierz normalny akt sexualny do pewnego
stopnia przypomina akt przemocy.Jestes jak najbardziej zdrowym facetem ze swymi
fantazjami.Oczywiscie zakladam ze slowo "brutalny" potraktowales jako werbalne
uwypuklenie slowa przemoc i nie jest ono dla ciebie syninimem bestialstwa i sadyzmu.
Ale dlaczenie takie symulowanie gwaltu,takie fantazje podniecaja zarowno mezczyzn
jak i kobiety ? Nie wiem czy byly robione jakies badania na tym obszarze (Ronan
pewnie
wie) ale podejzewam ze to jest czesty temat w fantazjach erotycznych u wielu ludzi.
Co jest podlozem,przyczyna takich fantazji ? Mysle ze to nasi przodkowie,ktorzy nie
znali slowa sex, ktorzy kopulowali ze soba nie pytajac sie partnera o zgode sa tego
przyczyna.

tomek

Pytanie ?
SEKTA -- RELIGIA