Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...

1. Data: 2003-02-18 10:08:50

Temat: Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b2t0dl$9md$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Macie jakies pisma, po ktorych Was odrzucilo?
>
> Kruszyna

Mnie odrzuciło dokładnie po tejże właśnie Claudii :)
i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-18 10:19:23

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Asia " wrote:

> Mnie odrzuciło dokładnie po tejże właśnie Claudii :)
> i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

"Marie Claire" - IMO jest tam najwiecej do poczytania :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-18 10:33:13

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <r...@r...mm.pl> wrote
> Mnie odrzuciło dokładnie po tejże właśnie Claudii :)
> i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

W styczniu kupilam Look (Twoj Styl) i bylam pozytywnie zaskoczona. Tam byly
konkrety. Jasne, ze topily sie w reklamach, ale przynajmniej cos
wartosciowego na temat urody bylo. No, ale to dwumiesiecznik, wiec nastepny
numer dopiero w marcu. A, no i w marcu ma sie pokazac polska wersja Glamour.
Zobaczymy co zacz :-))

A co do "Claudiowych" wyrafinowanych rad, jak rozpalic partnera, to
pojawialy sie albo takie, ze w ogole trudno to nazwac radami, bo wie sie
takie rzeczy po prostu instynktownie, albo rady typu zlizywanie bitej
smietany z torsu partnera. Moim zdaniem glupie i niesmaczne. Albo zakuwanie
w rozowe, pluszowe kajdanki. Ratunku, dobrze, ze pozbawione wizerunku
kroliczkow...
Rada typu "wlacz muzyke". Co za odkrywczosc, bez Claudii bym na to nie
wpadla...

Kruszyna
(dobra, juz mi zlosc przechodzi, to szkodzi urodzie :)) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-18 10:38:56

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> "Marie Claire" - IMO jest tam najwiecej do poczytania :)

Zgadzam sie z przedmowczynia w calej rozciaglosci :-)))
(zeby nie bylo off topic - w ostatnim numerze byl wstrzasajacy artykul
na temat tego, do czego zdolne sa kobiety w roznych krajach dla 'urody')

Ja lubie tez 'Twoj Styl' (chociaz ostatnio jakos sie obsunal
jakosciowo), 'Urode' i to nowe 'Look' (chyba).

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-18 10:55:55

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <r...@r...mm.pl> napisał(a):

> i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

Osobiście ostatnio uważam Poradnik Domowy za jedną z lepszych gazet. Nie ma
natłoku reklam i innych śmieci.

1. Data: 2003-02-18 11:03:23

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <r...@r...mm.pl> napisał(a) w wiadomości

> i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

Chipa. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-02-18 11:18:57

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:b2t50k$7ct$1@korweta.task.gda.pl...

> A ja polecam "Zwierciadlo" - moze nie za duzo tam o modzie i urodzie,
> ale naprawde dobre artykuly sa.

Dokładnie. Jedna z niewielu gazet dla kobiet, która "trzyma poziom". Czasem
kupuje też "Urodę".

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich
nieprzyjemności jakie nas spotkały w życiu.

1. Data: 2003-02-18 11:21:56

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:

> "Marie Claire" - IMO jest tam najwiecej do poczytania :)

A ja polecam "Zwierciadlo" - moze nie za duzo tam o modzie i urodzie,
ale naprawde dobre artykuly sa.

megi

1. Data: 2003-02-18 12:17:28

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał(a) w wiadomości

> A ja polecam "Zwierciadlo" - moze nie za duzo tam o modzie i urodzie,
> ale naprawde dobre artykuly sa.

A moja miła, z pism kobiecych, najbardziej lubi Detektywa.
Nic na to nie poradzę. :-)

1. Data: 2003-02-18 12:58:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

Wiekszosc 'urodowych' z powodów juz wymienionych- pisanie po lebkach,
stereotypy, traktowanie czytelniczek jak bezmózgie kury domowe,
udziwnienia, trendy i ceny zwalajace z nóg.

> i dołączam się do pytania: co kupić żeby można było poczytać :)

"M jak mieszkanie", "R jak remont" :)))
To przynajmniej pomaga rozbudzic wyobraznie - co sie przydaje i w innych
dziedzinach.
pzdr
agi

2 w 1 podklad/puder - uzywal kto?