prosba o menu

11. Data: 2003-01-08 09:06:50

Temat: Re: prosba o menu
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:avfqht.3vvqf3v.1@misiczka.pl...

> Jesteś trollem? ;-P
> Odpowiadaj pod postem i tnij zbędna treść, bo kara Cię nie minie
;-))))))))

A jaka jest kara?Pytam serio?Hafsa

12. Data: 2003-01-08 09:09:36

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Hafso, zaintrygowała mnie ta galaretka bez cukru
> powiedz, czy to produkt kupny (jaka firma?) czy też przyrządzony
> własnoręcznie ?

Galaretka truskawkowa to moj wlasny pomysl.Gotuje niecala szklanek wody z
kilkoma mrozonymi truskawkami.Gdy te sie wygotuja i puszcza
"farbe"przecedzam plyn i dodaje do niego pol lyzeczki rozpuszczonego w
niewielkiej ilosci wody agaru,gotuje kilka chwil ten wywar z truskawek z
agarem,do szkanki daje kilka zamrozonych truskawek i zalewam goraca
galaretka,ta zasyga jeszcze na cieplo.Konsumuje po obiedzie.Hafsa

13. Data: 2003-01-08 09:12:08

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jestem za zestawem na miesiac, z postu-" taki tam pomysł" - bede trzymał
> kciuki za szanowne grono z tobą Hafsiu na czele i pozdrawiam najmocniej
> Ciebie oczywiscie- z powazanioem Darek lat 35 Z wawki

Ulepszone menu wysylam ci na priv,tez sobie poradzisz,a kafka napisala juz
nastepny,bedzie z tego juz 2 tygodnie.Z powazaniem Hafsa lat 33 z wiochy pod
Wroclawiem

14. Data: 2003-01-08 09:34:07

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jaka jest kara?Pytam serio?Hafsa

Piszesz na newsy od tak długiego czasu i nie wiesz jaka jest kara za złe
cytowanie, nie wycinanie zbędnej treści i nie odpowiadanie pod postem tylko
nad???? :-)))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich
nieprzyjemności jakie nas spotkały w życiu.

15. Data: 2003-01-08 11:38:05

Od: "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witaj Hafso:)

> Obiad:salatka makaronowa z soczewica,galaretka z truskawkami bez
>
> oczywiscie nie trzeb atego schematu trzymac sie rygorystycznie,napisalam
> to,co ja czesto jem.Pozdrawiam Hafsa

jest szansa zeby dostac przepis na te salatke? oczywiscie wiem ze makaron ma
byc albo razowy albo z pszenicy durum:)
dobrze pamietam?

Pozdrawiam

Magda

16. Data: 2003-01-08 14:46:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Piszesz na newsy od tak długiego czasu i nie wiesz jaka jest kara za złe
> cytowanie, nie wycinanie zbędnej treści i nie odpowiadanie pod postem
Naprawde nie wiem,nie zartuje,oswiec mnie prosze!!!Czy pisze na newsy
dlugo,chyba nie dlugo ,od lipca i wciaz to robie zle.Pozdrawiam Hafsa

17. Data: 2003-01-08 14:48:00

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jest szansa zeby dostac przepis na te salatke? oczywiscie wiem ze makaron
ma
> byc albo razowy albo z pszenicy durum:)
> dobrze pamietam?
Przepis jest w watku-"nie zlinczujcie mnie-salatka z soczewicy" mojego
skromnego autorstwa.HAfsa

18. Data: 2003-01-08 15:07:55

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko
> Naprawde nie wiem,nie zartuje,oswiec mnie prosze!!!Czy pisze na newsy
> dlugo,chyba nie dlugo ,od lipca i wciaz to robie zle.Pozdrawiam Hafsa

;) Misiczce chodzilo pewnie o wrzucenie adresu e-mail takiej osoby do
zablokowanych adresów,
tzn. wrzucasz sobie taki adres do listy zablokowanych i juz wiecej nie
sciagnie ci sie do programu pocztowego wiadomosc od takiej osoby.

A kto i kiedy wrzuca czyjs adres do listy skilowanych to juz indywidualna
sprawa,
jeden skiluje goscia bo wyraza sie niecenzuralnie, a ktos inny za nie
odpowiadanie pod postem ;)
Jak masz stale lacze to nie przeszkadza to bardzo, ale dla uzytkownkow
modemow denerwujace jest sciaganie e-maili ktore sa nieczytelne z roznych
powodow lub wielkie, bo zawieraja np. 10kB niepotrzebnej tresci.

Pozdrawiam
Kafka

19. Data: 2003-01-08 15:28:56

Temat: Odp: prosba o menu
Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsiu nie bardzo rozumiem o co chodzi misiczce ale ok skasowalem wsz
ystko co bylo i podaje tobie moje gg 3095874 z mysla ze wytlumaczysz mi
o co tu chodzi :) powiem tyle ze jestem troszke nowicjuszem w porusz
aniu sie po grupach - i wogule komp nie jest moją najmocniejszą stroną
pozdrawiam i jak mozesz odezwij sie - pozdrawiam darek

20. Data: 2003-01-08 15:37:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tzn. wrzucasz sobie taki adres do listy zablokowanych i juz wiecej nie
> sciagnie ci sie do programu pocztowego wiadomosc od takiej osoby.

Eh to dla mnie zadna kara! Myslalm o jakiejs powazniejszej....

> Jak masz stale lacze to nie przeszkadza to bardzo, ale dla uzytkownkow
> modemow denerwujace jest sciaganie e-maili ktore sa nieczytelne z roznych
> powodow lub wielkie, bo zawieraja np. 10kB niepotrzebnej tresci.
Ja stalego lacza nie mam i sciagam wszystko.Ale sama staram sie jak umiem i
moge.Pozdrawiam i dziekuje za wyjasnienia.HAfsa

[spam] spalacz tluszczu sprzedam
dryub
MM uwaga gotuję!!! ;-))))
Pytanie o MM