prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame

1. Data: 2003-10-30 15:38:10

Temat: prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame
Od: "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialem na allegro sprzedac wiekszą ilość kremu pod oczy oriflame z serii
problem solvers "Seeing is Believing", zainteresowanie na razie srednie.
Chcialbym rozszerzyc opis. Sam nie uzywalem tego "wynalazku" bo jako rasowy
facet uznaje mydlo, balsam po goleniu u dezodoranty w kulce ;-)

Czy macie jakies bardzo pozytywne lub negatywne doswiadczeniz a tym kremem
(nie chcial bym zeby np. ktos dostal uczulenia).

pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2003-10-30 19:46:36

Temat: Re: prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> Chcialem na allegro sprzedac wiekszą ilość kremu pod oczy oriflame

Jestes dystrybutorem Oriflame? Jesli tak - dlaczego sprzedajesz na Allegro?

z serii
> problem solvers "Seeing is Believing", zainteresowanie na razie srednie.

No jasne, kupno na Allegro wiaze sie z ryzykiem, kosztami, chyba ze
sprzedajesz za pol ceny...

> Czy macie jakies bardzo pozytywne lub negatywne doswiadczeniz a tym kremem
> (nie chcial bym zeby np. ktos dostal uczulenia).

Nie rozumiem... W Oriflame nie ma mozliwosci zwrotu produktu, jesli
klientowi nie odpowiada, np. z powodu alergii?

magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2003-10-30 21:28:38

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes dystrybutorem Oriflame? Jesli tak - dlaczego sprzedajesz na
Allegro?

a czy to jest zabronione?

1. Data: 2003-10-30 22:16:44

Temat: Odp: prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes dystrybutorem Oriflame? Jesli tak - dlaczego sprzedajesz na
Allegro?
dopioero zaczolem sprzedawac, kazdy chce gdzies sprzedac,
sprzedaz na allegro to przyszcz w porownaniu ze sklepami internetowymi z
"prawdziwego zdazenia"

> No jasne, kupno na Allegro wiaze sie z ryzykiem, kosztami, chyba ze .....
Czy za 35% ceny katalogowej zainteresowalo by Cie, albo puder w perelkach
Orifllame za 25zl?

Sa plusy i minusy kupowania na allegro. Tak samo jai w
sklepach internetowych. Czasem jak czytam na grupie opinie na temat
wysylkowych sklepów internetowych (jakis czas temu przypadek bielizna) to
slysze ze przyszedl nie ten kolor, albo ze przyszlo po 2 tygodniach, albo ze
trzeba bylo 3 razy dzwonic zeby wyslali. Porzadni allegrowicze zapewne
bardziej indywidualnie podchodza do kazdego "partnera-kupujacego" niz ma to
miejsce w przpadku sklepów interntowych i dlatego nie ma takich problemów.
Jak zamawiam cos na allegro to zazwyczaj mam to za 2 góra 3 dni.

> Nie rozumiem... W Oriflame nie ma mozliwosci zwrotu produktu, jesli
> klientowi nie odpowiada, np. z powodu alergii?

Jest mozliwosc, ale wtedy trzeba by odeslac produkt (koszty), wiec dlatego
chcialem sie dowiedziec jak z tym sprawa wyglada i uprzedziec ew kupujacych,
BTW, a gdybym mial za 50% ceny kremy VICHY albo jakies inny to czy kupila
bys? Czy nie bojac sie o ryzyko uczulenia? Przeciez w aptece by chyba nie
przyjeli zwrotu. Po prostu chcialem sie czegos wiecej dowiedziec na jego
temat. Niestety nie napisalas mi nic o tym kremie, heh :-( Ale dzieki za
komentarz.

pozdrawiam
Pitorek
(sorry ze takie dlugie bylo)

1. Data: 2003-10-30 22:19:27

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy to jest zabronione?

cos w tym stylu, konsultanci nie moga sprzedawac w sposob niezgodny z ideą
sprzedazy bezposredniej, czyli ze klientka i konsultantka sie spotykaja,

niby wszytkie tego rodzaju firmy to obowiązuje ale IMHO sprzedaż na allegro
po okazyjnych cenach to pryszcz w porownaniu do prawdziwych sklepow
intenretowych z kosemtykami oriflame i avon (jest ich chyba kilkanascie)

1. Data: 2003-10-31 06:57:32

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po okazyjnych cenach to pryszcz w porownaniu do prawdziwych sklepow
> intenretowych z kosemtykami oriflame i avon (jest ich chyba kilkanascie)

no wlasnie........:)

1. Data: 2003-10-31 08:32:23

Temat: Re: Odp: prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> Czy za 35% ceny katalogowej zainteresowalo by Cie, albo puder w perelkach
> Orifllame za 25zl?

Oczywiscie, chcialabym kupic dobre produkty za niska cene, ale w takim
razie mam obawy w jaki sposob je nabyles... Rozumiesz o co mi chodzi?

Dystrybutor moze sprzedac produkty taniej, nawet ponoszac przy tym
strate. Jest to jego sprawa. Jednak 35% ceny katalogowej nieco zastanawia...

> Jest mozliwosc, ale wtedy trzeba by odeslac produkt (koszty), wiec dlatego
> chcialem sie dowiedziec jak z tym sprawa wyglada i uprzedziec ew kupujacych

Ale chyba kazdy wie na co ma alergie. Nie mozesz odpowiadac za to, ze
klient sie uczulil. Jesli tak sie stanie, przysluguje mu mozliwosc
zwrotu produktu.

> Po prostu chcialem sie czegos wiecej dowiedziec na jego
> temat. Niestety nie napisalas mi nic o tym kremie, heh :-( Ale dzieki za
> komentarz.

Nie wiem czy sie orientujesz, ale Oriflame bez skrupulow usuwa
dystrybutorow lamiacych ich zasady.

O kremie nie napisalam, bo go nie uzywalam.

magda

1. Data: 2003-10-31 08:46:11

Od: "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, chcialabym kupic dobre produkty za niska cene, ale w takim
> razie mam obawy w jaki sposob je nabyles... Rozumiesz o co mi chodzi?
Rozumiem

> Dystrybutor moze sprzedac produkty taniej, nawet ponoszac przy tym
> strate. Jest to jego sprawa. Jednak 35% ceny katalogowej nieco
zastanawia...
wiesz sa promocje pozakatalogowe, dodatkowe programy promocyjne, dodatkowe
rabaty i sie uzbiera, ja akurat nie mam zamiaru zarobic na tym tylko zdobyc
zaufanie klientek :-)

> Nie wiem czy sie orientujesz, ale Oriflame bez skrupulow usuwa
> dystrybutorow lamiacych ich zasady.
na razie sie z tym nie spotkalem, najpierw poczekam az usuna systrybutorów
majacych sklepy www, a nie wiesz moze czy w AVONnie mozna miec swoj sklep
www?

> O kremie nie napisalam, bo go nie uzywalam.
a to ok

pozdrawiam
Piotrek
jakby co www.moje--aukcje.prv.pl
(sorry nie moglem sie powstrzymac)

1. Data: 2003-10-31 10:26:40

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> na razie sie z tym nie spotkalem,

Ja znam (osobiscie) usuniete cale "drzewka"..

> najpierw poczekam az usuna systrybutorów
> majacych sklepy www, a nie wiesz moze czy w AVONnie mozna miec swoj sklep
> www?

Nie wiem, nie uzywam.

magda

1. Data: 2003-11-05 23:06:36

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wiesz sa promocje pozakatalogowe, dodatkowe programy promocyjne, dodatkowe
> rabaty i sie uzbiera, ja akurat nie mam zamiaru zarobic na tym tylko
zdobyc
> zaufanie klientek :-)

To zastanawia mnie w jakim celu chcesz zdobyc to zaufanie, skoro zarobek cie
nie interesuje... ;-)

> na razie sie z tym nie spotkalem, najpierw poczekam az usuna systrybutorów
> majacych sklepy www, a nie wiesz moze czy w AVONnie mozna miec swoj sklep
> www?

Nie mozna, gdyz kloci sie to z idea sprzedazy _bezposredniej_.
Co nie zmienia faktu, ze takie sklepy istnieja.

Pozdrawiam
ISIA

Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Poszukujemy aktywnych sprzedawców kosmetyków AVON.
POCZUJ SIĘ MŁODO !!!
sprzedam korektor Vanish [spam -sory]
L'oreal Feria - Ice Blond