prośba. sałatka z papryk

1. Data: 2001-07-16 07:27:00

Temat: prośba. sałatka z papryk
Od: "Bożena Kotecka" <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

robie dzisiaj urodziny synowi i chciałabym zrobic salatkę z papryk.Miałam
kiedyś świetny przepis ale gdzieś mi się zawieruszył więc bardzo was proszę
o szybką odpowiedz.i jakiś przepis .Już kupiłam paprykę i jestem w kropce.Ja
puźniej odwdzięczę się dobrę sałatką z surowego kalafiora.Czekam na szybkie
odpowiedzi

--
.
---------------------------------

1. Data: 2001-07-16 07:50:03

Temat: Re: prośba. sałatka z papryk
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena Kotecka <X...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9iu588$b6g$...@n...tpi.pl...
> [...]
kropce.Ja
> puźniej odwdzięczę się dobrę sałatką z surowego kalafiora.Czekam na

Sałata karbowana czerwona albo zielona
papryka w trzech kolorach (niekoniecznie w trzech ;-))
puszka tuńczyka w kawałkach
2 średnie pomidory
ze 2-3 ogórki gruntowe albo 1 długi
oliwki

Listki sałaty podzielić wzdłuż na kilka części, ogórki pokroić w słupki,
pomidory w ósemki allbo jak tam uważasz, paprykę w paseczki, poukładać
wszystkie składniki fantazyjnie w misce, posolić leciutko, popieprzyć
(więcej przypraw w sosie).
Zrobic sos: jogurt naturalny wymieszać z łychą majonezu, łyżką oleju,
łyżeczka octu winnego albo musztardy, kompletem ziół do sałatek i surówek
albo posiekanym koperkiem, dodać sporo soli i pieprzu (smakować podczas
przyprawiania, bo może być katastrofa), troche ostrej papryki, wymieszać i
polać sałatke przed podaniem. Voila. Koniec.
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam

Wkn

1. Data: 2001-07-16 07:51:27

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kropce.Ja
> puźniej odwdzięczę się dobrę sałatką z surowego kalafiora.Czekam na

Zdaje się, że Ci dzisiaj podawałam jak zrobić makowiec. :-))
Wkn

1. Data: 2001-07-16 07:57:56

Od: "Bożena Kotecka" <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzięki a makowiec akurat będę piekła

Pozdrowienia Bożena
---------------------------------

1. Data: 2001-07-16 11:21:36

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papryka w ilu chcesz kolorach, ryż gotowany, majonez, sos sojowy.

Paprykę kroisz w drobniutką kostkę, mieszasz z ryżem, z majonezu i sosu
sojowego robisz sos sałatkowy ( możesz dodać trochę pieprzu do smaku ) -
wszystko razem mieszasz i wkładasz do lodówki ( na jakieś 1-2 godzin aby się
przegryzło.

Proste a smaczne

--
Lilly was here

1. Data: 2001-07-16 11:56:26

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kotecka" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> o szybką odpowiedz.i jakiś przepis .Już kupiłam paprykę i jestem w kropce.

Sałatka szopska:
pomidory, ogórek zielony, cebula, papryka (zwykła i trochę ostrej - np. chili),
ser szopski (solan, feta) + sos (oliwa, ocet winny, sól, pieprz).

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-07-16 12:47:07

Od: "suitka" <s...@m...iz.wsp.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

skladniki: papryka czerwona, gotowane brokuly, kukurydza (z puszki)

papryke kroimym, brokuly dzielimy na mniejsze czastki i dodajemy kukurydze.
Doprawiamy sola , pieprzem i na to wszystko majonez. Pyszne i bardzo ladnie
wyglada :))))

Pozdrawiam

suita

1. Data: 2001-07-16 19:20:45

Temat: Odp: prośba. sałatka z papryk
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

późno ale co tam.

2 czerwone i 2 zielone ppapryki w kosteczkę, w kosteczkę też
3 plastry ananasa i drobniutko jedną cebulę.
Teraz sos: 3 łżki octu z białego wina, szczypta ostrej
papryczki, sól, piepprz biały i 2 łyżki miodu - wymieszać.
Potem dodać 5 łyżek oleju i zalać warzywa. Proponuje się też
dodanie 4 łyżek pestek dyni.

Fantastyczne do mięs z grilla i nie tylko.
AgataW.

wielka prosba o rade
Restauracyjka Turecka BEREKET - konkurs
do inostrańców
kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka
Herbata z cytryna