wielka prosba o rade

1. Data: 2001-07-16 04:57:12

Temat: wielka prosba o rade
Od: "Karol H." <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam wielka prosbe.

Z okazji urodzin obiecalem mojej dziewczynie przyzadzic kolacje. To mialbyc
taki fajny prezent. Jej sie pomysl bardzo spodobal tylko ze problem jest t
aki ze ja musze przyzadzic ta kolacje....

Szczeze mowiac nie wiem co zrobic.Chcialem aby bylo to cos smacznego,bardzo
wazne zeby dobrze wygladalo, czym moglbym sie pochwalic ze ja to zrobilem.
Kolacja ma sie skladac z cieplego dania, deseru i jakis tam dodatkow.
Wiec moze doradzicie mi, co przyzadzic...

Moje zdolnosci kulinaren sa.. hmm poczatkujace (tzn. oczywiscie dla siebie z
gotowaniem nie ma problemu, szczyt moich osiagniec to upieczony kurczak w
piekarniku).

Acha...
jeszcze jedno. Jezeli chodzi o smak mojej dziewczyny to powiedziala, ze lubi
rzeczy "kaloryczne".

Z gory dziekuje za pomoc....

Karol H.

1. Data: 2001-07-16 06:21:28

Temat: Re: wielka prosba o rade
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol H." <c...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> taki fajny prezent. Jej sie pomysl bardzo spodobal tylko ze problem jest t
> aki ze ja musze przyzadzic ta kolacje....

To moze podany w wątku o serze ricitta przepis na canelloni?
Nie jest to zbyt trudne do zrobienia a ciekawe i ladnie wyglada.
Deser - bita smietana, owoce, starta czekolada, galaretka przygotowana w
mniejszej ilosci wody i pokrojana na kawalki (ze 2 kolory tej galaretki) -
szybko sie robi i kazdemu (chyba) smakuje.

milej kolacji
Basia

1. Data: 2001-07-16 07:15:53

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol H. <c...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9itvp2$473$...@n...onet.pl...
> [...]
> taki fajny prezent. Jej sie pomysl bardzo spodobal tylko ze problem jest t
> aki ze ja musze przyzadzic ta kolacje....

Upiecz kurczaka, kaloryczne i na ciepło ;-)
A na deser lody, wystarczy kupić ;-)

Wkn

1. Data: 2001-07-16 11:24:05

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to będzie już nudne ale proponuję filety z soli pieczone, polane
delikatnym sosoem serowym ( z sera pleśniowego ) a jako dodatek żółta
fasolka szparagowa albo brokuły na parze ( najlepiej smakują z płatkami
migdałów na maśle )

--
Lilly was here

1. Data: 2001-07-17 17:56:59

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilly was here <M...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9iuit6$njn$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> delikatnym sosoem serowym ( z sera pleśniowego ) a jako dodatek żółta
> fasolka szparagowa albo brokuły na parze ( najlepiej smakują z płatkami

A czemu z soli? I jak sie robi ten sos z sera?

Wkn

Restauracyjka Turecka BEREKET - konkurs
do inostrańców
kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka
Herbata z cytryna
Kurki