Odp: przyjaciółka

From: "GosiaS." <g...@s...lub.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: przyjaciółka
Date: Wed, 3 Apr 2002 09:17:21 +0200

Użytkownik Agnieszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8d7fl$n6h$...@s...icm.edu.pl...
> Moja przyjaciółka popełniła samobójstwo....
> Nie chce tutaj pisać o moim wielkim smutku i bólu i szukać u Was
pocieszenia
> Chodzi mi o jej mamę, która żyje i jest w bardzo złym stanie - może ktoś
> znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji i wie jak się zachować, jak pomóc
> Zrozpaczona
> ::::::::::::::::::::::::::::::
> Agnieszka
> gg 421627
> g...@w...pl

rety, jaki ten świat jest okrutny, szczerze ci wspólczuję,
podobno czas leczy rany ale może w tej sytuacji dobrze będzie być blisko jej
mamy jeżeli tak było do tej pory, córki jej nie zastapisz ale ostoja duchowa
sie bardzo liczy,
może być też tak, że bedziesz jej za bardzo przypominać córkę i wzmagać
cierpienie, musisz postepowac bardzo ostrożnie, to bardzo delikatne sprawy,
pozdrawiam
gosiaS.