pytania przetworcze

61. Data: 2003-09-24 12:54:21

Temat: Re: pytania przetworcze
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:bks3p2$35o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ani żaden Zabłocki! W jednym ordynku stoicie jako plagi Rzeplitej.

Licz sie Wasc ze slowami! Moze w rodzie senatorskich krzesel nie ma ale za
to jest prekursor higieny.

> Stan przy poludniowej wystawie, nich ojcowie winorosla
>
> Dla dobra powszechnego każdą funkcyję z pokorą przyjmę...

Ot, nie ma kto kompostu przerzucic, bo ja ostatnio poezyje pisze albo do
lutni spiewam, tak mnie Olenka w glowie zawrocila. Jak to bylo:

"Jak tatarska orda,
Bierzesz w jasyr corda..."

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Irek

62. Data: 2003-09-24 12:54:58

Temat: Odp: pytania przetworcze
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks22o$cqu$03$...@n...t-online.com...

> A to trzeba na samprzod udowodnic, bo zrodla nie podaja, zeby Czapski >
Zablockiego w beczce spuscil.

Bo dawne księgi takie niecne imiona zasłużenie milczeniem pomijają...
Ale co do naszej tradycji rodzinnej nie masz chyba watpliwości???? :-)

Ale > chwal sie Acan, chwal, niech niewinne dzieweczki dowiedza sie jaka to
> bisurmanska krew w Wasci plynie.

Reklama jest dźwignią... :-)))

Chrzescijan traktowac tak surowo i jeszcze > sie tym chlubic.

Tylko ostrzegać!
I całe szczęście, ześ sie Waszeć jako chrześcijanin okazał, bom już myślał
że z jakimś Turczynem mam nieprzyjemność do haremu wabiącym dzieweczki
niewinne.
Dla Uty nieustające pozdrowienia :-)))
Janusz

63. Data: 2003-09-24 13:04:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

64. Data: 2003-09-24 13:04:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

65. Data: 2003-09-24 13:07:42

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
No to co pogryzc?

Irek

66. Data: 2003-09-24 13:22:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks4v7$toq$02$...@n...t-online.com...

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Licz sie Wasc ze slowami! Moze w rodzie senatorskich krzesel nie ma ale za
> to jest prekursor higieny.

Jeśli do szabli inklinacyj brak to i tym można czas opędzić....

Pozdrawiam :-)
Janusz

67. Data: 2003-09-24 13:37:41

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli do szabli inklinacyj brak to i tym można czas opędzić....
>
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Nie sztuka, to szabla machac, jak cepem. Zapominasz Wasc, ze obecnie
pierwsza szabla Rzeczpospolitej, to Zablocki, a syn nie gorszy szermierz,
rownie jak biala bronia i piorem wlada, bo poeta. A moja babcia Julcia
twierdzial, ze nas rod spod Warszawy, skad i owych Zablockich, wiec musowo,
to moj daleki stryj i kuzyn. Miarkuj Wasc tedy co piszesz, bo nastepna
epistole na skorze kaze wypisac.

Irek

68. Data: 2003-09-24 13:48:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No to co pogryzc?
:)
mozesz pogryzc
albo zmiazdzyc tluczkiem
:)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

69. Data: 2003-09-24 13:58:40

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> mozesz pogryzc
> albo zmiazdzyc tluczkiem
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Szczerze mowiac, jeszcze dobrego tluczka do tluczenia owocow nie znalazlem.
Zwykle bowiem sa zabkowane po bokach a mnie sie rozchodzi, zeby byl
zabkowany w dole. Znalazlem tylko ze stali szlachetnej do stekow. Nawet
niezly ale cena..... Moje derenie tez tlucze, bo czasu na utluczenie np. 5
kg na raz nie mam.
A czy nie lepiej byloby najpierw aronie zasypac cukrem i odstawic, zeby
zmiekla a dopiero potem potraktowac spirtem?

Irek

70. Data: 2003-09-24 18:14:13

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <f...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:f%ybb.11319$h...@n...chello.at...
> Witam Zacnych Grupowiczow!
> Mam kilka pytan zwiazanych z powzietym ostatnio postanowieniem zrobienia

"Meska" nalewka:

Potrzebne: Spirytus, owoce, gaza, butla/sloj

Na dno butli wlac spirytus, nalozyc gaze, wsypac owoce. Po kliku tygodniach
wyjac owoce, rozcienczyc wodka i pic ;-)

Dla kobiet: rozcienczyc woda i dodac cukru

Elfir

jakie krzaki sadzic TERAZ?
Trendy w ogrodach
nawóz do tuj