Re: pytanie?

1. Data: 2000-06-19 15:27:24

Temat: Re: pytanie?
Od: h...@i...com (Hanna Kolodziejska) szukaj wiadomości tego autora

basia:
>CzerePnie najlepiej ... Z gruszek znakomita jest ... Jab*on ...

Mozna prosic do kompletu o rade nt. wisni? Na niewielka dzialke.
-- Hania

2. Data: 2000-06-19 17:20:11

Temat: Odp: pytanie?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanna Kolodziejska <h...@i...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> basia:
>
> Mozna prosic do kompletu o rade nt. wisni? Na niewielka dzialke.

Nefris lub Książęca. A właściwie wszystko prócz Łutówki - nie daj sobie
wepchnąć, wymaga super intensywnej ochrony chemicznej. No i wiśnie trzeba
ciąć, ciąć, ciąć...

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-06-21 04:47:39

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
A właściwie wszystko prócz Łutówki - nie daj sobie
> wepchnąć, wymaga super intensywnej ochrony chemicznej.

Mam ją z 15 lat i ani razu nie pryskałem. Owocuje corocznie obficie za
wyjątkiem zeszłego roku kiedy to zmarzły zawiązki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

4. Data: 2000-06-21 07:40:49

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8iph70$l0$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
>
> Mam ją z 15 lat i ani razu nie pryskałem. Owocuje corocznie obficie za
> wyjątkiem zeszłego roku kiedy to zmarzły zawiązki.

A ja wyrzuciłam Łutówkę, która była trzecią posadzoną wiśnią, z chwilą, gdy
się pkazało, że któryś rok pod rząd traci liście w lipcu, a dwie pozostałe
wiśnie (innych odmian) - nie. To zdaje się ta empiria, o którą się zazwyczaj
dopominam:)

Pozdrawiam, Basia.

Brutalne przesadzenie kaktusow
Szukam