reminescencje pocynamonowe

1. Data: 2000-09-27 07:26:39

Temat: reminescencje pocynamonowe
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim Wam dziekuje.
Cos mi sie zdaje ze czesciej do Was bede zagladac, a juz z pewnoscia
kiedy bede miala watpliwosci kulinarne.

Pozdrawiam serdecznie,
Magdula

1. Data: 2000-09-27 09:06:28

Temat: Odp: reminescencje pocynamonowe
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszymy się i zapraszamy!

Sebastian 'SEB' Milej
s...@k...net.pl

1. Data: 2000-09-27 09:16:35

Temat: Re: reminescencje pocynamonowe
Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Wed, 27 Sep 2000 09:26:39 +0200 autorstwa Magda Rzepka
(m...@i...zabrze.pl):
: Cos mi sie zdaje ze czesciej do Was bede zagladac, a juz z pewnoscia
: kiedy bede miala watpliwosci kulinarne.

Ja już założyłem segregator i drukuję niektóre maile :-)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-27 13:58:10

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie odpowiadałbym, gdyby nie to, że autorem jest Grzegorz Janoszka :
>: Cos mi sie zdaje ze czesciej do Was bede zagladac, a juz z pewnoscia
>: kiedy bede miala watpliwosci kulinarne.
> Ja już założyłem segregator i drukuję niektóre maile :-)

Tia... Po zebraniu razem wszystkich zapisanych na dysku przepisów
oraz po ich dekapitacji ;) i ładnym poukładaniu, z drukarki wylazły
mi 684 strony pyszności (plus spis treści :)

Sławek
--
________ Bóg nie prowadzi drogą prostą ludzi niesprawiedliwych!
_/ __/ __/ (Sura III, werset86)

1. Data: 2000-09-29 05:43:17

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... Po zebraniu razem wszystkich zapisanych na dysku przepisów
> oraz po ich dekapitacji ;) i ładnym poukładaniu, z drukarki wylazły
> mi 684 strony pyszności (plus spis treści :)

To moze by to opublikowac w jakims archiwum?
Magda

1. Data: 2000-09-29 15:37:49

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Gierlotka informuje :

> To moze by to opublikowac w jakims archiwum?

Apaczus ma coś takiego gdzieś na swojej stronie. AFAIR.

> Magda

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Nie no, nie róbcie z nas pederastow! (Seksmisja)

Sprzedam kuchenkę elektryczną
Mak niemielony
Konina, czyli jak ugryzc psa w tylek.
Kulinarne nieszczescia - troche do smiechu, trocheOT
podajcie przepis na cos pikantnego....