rozwary = platykodony

1. Data: 2003-07-18 09:07:09

Temat: rozwary = platykodony
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie wczoraj lazilam medytacyjnie po ogrodzie (nadal 2 roze w
pojemnikach) i stwierdzilam, ze moje rozwary sie jakos podejrzanie
ujednolicily. Mialam karlowe (10 cm) i srednie (ok. 30 cm), a teraz
wszystkie sa karlowie wieksze, albo srednie mniejsze (ok. 15-20cm). I tak
sobie mysle, czy ten typ tak ma, czy to ta susza, czy moze zasoby
hormonalne z oprysku sie wyczerpaly...
Ktos moze karlowe uprawia? Czy utrzymuja wzrost w kolejnych latach?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-07-19 05:31:08

Temat: Odp: rozwary = platykodony
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> [...]
> hormonalne z oprysku sie wyczerpaly...
> Ktos moze karlowe uprawia? Czy utrzymuja wzrost w kolejnych latach?

Uściślijmy :-) Te malutkie rozwary rozsły u Ciebie kilka lat, czy kupiłaś
takie małe, być może potrakrowane hormonami? Ja kiedyś kupiłam takiego
niskiego, nie przeżył zimy, zostały siewki, w tym roku wydoroślały i mają ok
15-20 cm. Ciekawe jak bedą rosły w innych latach. W tym roku mogą byc
niższe-susza niestety.
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-07-19 05:35:09

Temat: RE: rozwary = platykodony
Od: r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szcze?niak
(...)
> [...]
> hormonalne z oprysku sie wyczerpaly...
> Ktos moze karlowe uprawia? Czy utrzymuja wzrost w kolejnych latach?

Te karlowe uprawiam od kilku lat, dzisiaj sprawdzalem w ogrodzie, wzrost
zaledwie 6 cm i troche pakow kwiatowych jeszcze nie rozwinietych w
przeciwienstwie do duzych.
Moje rozwarly byly ze zrodla wiarygodnego :-)
Zawsze mozesz sie zamienic ze mna na Cypripedium calceolus :-)
:-) Boguslaw

4. Data: 2003-07-19 07:44:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boguslaw Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> [...]

> Te karlowe uprawiam od kilku lat, dzisiaj sprawdzalem w ogrodzie, wzrost
> zaledwie 6 cm i troche pakow kwiatowych jeszcze nie rozwinietych w

Mój karlowy ma jakies 10 cm, zas zwykle doszly do 1,20m mniej wiecej.
Natomiast stara kepa po przesadzeniu (literatura tego zabrania) stanela na
15 cm i kwitnac w tym roku nie bedzie.
A moze ktos uprawia pelne? Nasiona bialego moge pozbierac, jesli ktos jest
zainteresowany:-)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-07-19 12:06:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfathj$pat$...@n...news.tpi.pl...

> [...]

> 15 cm i kwitnac w tym roku nie bedzie.

> A moze ktos uprawia pelne? Nasiona bialego moge pozbierac, jesli ktos jest

Białego pełnego?
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-07-19 12:25:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfbdi4$3uc$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Niestety nie, zresztą czy pełne zawiązują nasiona?

Nie wiem, nie mam pełnych :-) Choć raz w kępie, rozwarów, białych z
filetowymi żyłkami, trafiła sie łodyga na której były podwójne
kwiaty,dodam,że nasiona zawiązały :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2003-07-19 12:25:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-07-21 06:44:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) wrote in
-botaniczny.pl:

> Moje rozwarly byly ze zrodla wiarygodnego :-)

Hmm....
Pamietam, gdzie kupilam. Isc obic komus cos? Poki jest chlodno :-)

> Zawsze mozesz sie zamienic ze mna na Cypripedium calceolus :-)

Hmmmm.....
Czyzby ten moj dostany to byl Twoj ostatni i teraz do niego teskisz?
Bo ja tam poswietliwa jestem i moge go calkiem bezinteresownie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

9. Data: 2003-07-21 06:48:13

Temat: Re: Odp: rozwary = platykodony
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydoroślały i mają ok 15-20 cm. Ciekawe jak bedą rosły w innych
> latach. W tym roku mogą byc niższe-susza niestety.

Posadzony w ub. roku, zimowal tylko raz - stad moje przypuszczenie o
hormonach. Na wiosne nie chcial za zadne skarby wylezc, pokazal sie dopiero
pod koniec V albo w VI, nie pamietam juz dokladnie...
Niby nie jest taki wielgi, ale jednak to nie to...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Swieto roz.
glicynia
gruszka ma zolte liscie