sępienie inaczej

1. Data: 2004-11-08 18:21:42

Temat: sępienie inaczej
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie naczytalam w postach grupy o jagodzie kamczackiej , ze chcialam
ja miec , i to juz , teraz . Kupic sie o tej porze roku juz nie udalo ,
pozalilam sie sasiadce z dzialki . A ona na to , ze ma 1 krzew / ! /i
musi przyciac , to mi da galazki . Ciela dokladnie a ze krzaczek byl
podsypany kora , to dostalam z korzonkami . I wyjasnila mi , ze po to
wycina galazki , zeby krzew rosl do gory a nie plozyl sie . Trzymajac
zdobycz juz w garsci wyjasnlam , ze nigdy jej sie to nie uda , bo to
przybiera forme polkuli .
Zrobilam z tego 3 sadzonki , posadzilam najlepiej jak umialam i :-)))).
Ma byc slodka !
Dziekuje wszystkim grupowiczom , co mnie w temacie jagody nieswiadomie
oswiecili.
Pozdrawiam jagodowo , Barbara

2. Data: 2004-11-08 18:37:51

Temat: Re: sępienie inaczej
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisal w wiadomosci
> Dziekuje wszystkim grupowiczom , co mnie w temacie jagody nieswiadomie
> oswiecili.
> Pozdrawiam jagodowo , Barbara

Tu specjalnie i swiadomie. :-))

Pozdrawiam
skryba

3. Data: 2004-11-08 18:52:11

Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam z tego 3 sadzonki , posadzilam najlepiej jak umialam i :-)))).
> Ma byc slodka !
> Pozdrawiam jagodowo , Barbara

Ja swoje dwa krzaczki przeprowadzilam do kompostu ... byly bardzo
gorzkie ... brry :-/

Serdecznie Milka

4. Data: 2004-11-09 10:21:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ma byc slodka !
>        Dziekuje wszystkim grupowiczom , co mnie w  temacie jagody

Dorosłe krzaki smacznej, obficie owocującej jagody rozdają
za darmo ale trzeba zabrać na miejscu bo za duże do wysłania.
Mirzan

5. Data: 2004-11-09 17:12:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nieswiadomie
>

> Dorosłe krzaki smacznej, obficie owocującej jagody rozdają

Nie rozdają jakieś oni lub one. To Ty rozdajesz.!!!

> za darmo ale trzeba zabrać na miejscu bo za duże do wysłania.
> Mirzan

Brać, brać bo warto. Roślinki bardzo wartościowe. 400 km we fte i 400 km z
powrotem ale jakość warta tego dystansu. Jak mówię to pewnie wiem.

Pozdrawiam obiektywnie
skryba
Ps. Profilaktycznie nim zabraknie, zapoznaj się z ofertą nasienną Mirzana.
Kapeczka zwłoki i może zabraknąć. Nie zasypiaj gruszek w popiele.

6. Data: 2004-11-09 18:57:26

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Brać, brać bo warto. Roślinki bardzo wartościowe. 400 km we fte i 400 km z
> powrotem ale jakość warta tego dystansu. Jak mówię to pewnie wiem.

Niestety, znacznie dalej :-(. Ani przepłynąć, ani przefrunąć chlip.
chlip...

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-11-10 16:35:08

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorosłe krzaki smacznej, obficie owocującej jagody rozdają

Przykro mi. Kusisz pieknie ale dzieki , chwilowo mi nie " po drodze ". :-(
Barbara

8. Data: 2004-11-10 18:13:02

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

Przykro mi. Kusisz pieknie ale dzieki , chwilowo mi nie " po drodze ". :-(
Barbara

Poza tym już troszke za zimno. Zdążyłem w ostatnim momencie.
Byle do wiosny. :-)))

Pozdrawiam
skryba

9. Data: 2004-11-10 20:35:34

Temat: Odp: sępienie inaczej
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> Dorosłe krzaki smacznej, obficie owocującej jagody rozdają
> za darmo ale trzeba zabrać na miejscu bo za duże do wysłania.
> Mirzan

Mogę jeszcze do mojej listy chciejstw dopisać dwie jagody?
Pozdrawiam, aby do wiosny - Jagoda

10. Data: 2004-11-10 20:50:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę jeszcze do mojej listy chciejstw dopisać dwie jagody?
> Pozdrawiam, aby do wiosny - Jagoda

Da się to załatwić. Ale te do wysłania są małe, w doniczkach.
Odmiana bez nazwy [ jak dostałem nie były jeszcze chrzczone]
o dużych słodkich owocach.
Mirzan>

Znalezione w sieci
Ta jesień - zdjęć kilka jeszcze