sikanie do umywalki

1. Data: 2000-04-15 23:27:22

Temat: sikanie do umywalki
Od: I <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrowienia dla mojej ulubionej grupy!

Ostatnio uswiadomilem sobie, ze od niepamietnych czasow
(nie potrafie sobie przypomniec, kiedy dokladnie to zaczalem),
sikam zamiast do kibelka, to do umywalki. Uswiadmilem sobie, ze
cos jest moze nie tak, kiedy na imprezie, na haju, przy otwartych
drzwiach wysikalem sie do umywalki, co oczywiscie spotkalo sie z
calym spektrum komentarzy ze strony moich wspolbiesiadnikow. Jeszcze
przestana mnie zapraszac do siebie (kto chcialby umyc sobie twarz
w umywalce, do ktorej....).

Jakby sie nad tym zadstanowic, to jest to calkiem wygodne, nigdy
nie nasika sie na podloge, jest duzo szybsze, zabawniejsze (mozna
sobie przy okazji poprawic jajeczka); przy okazji zawsze mozna sobie
oplukac ptaszka, szczegolnie, kiedy wlasnie sobie byl pobrykal
na np. rudym kedziorku. Nie jestem pewien, ale chyba Henry Miller
w swym Rozoukrzyzowaniu wychwalal ten sposob oddawania moczu, a
na pewno zrobil to Cizia Zyke w swojej Parodii.

Moze to nie jest zbyt normalne (zreszta co tak naprawde jest?),
ale zadstanawia mnie czy inni mezczyxni tez tak sobie ulatwiaja
zycie. Inet jest dosc anonimowym miejscem, pocieszcie mnie, ze
tez tak robicie.

Zadstanawia mnie tez co by na to powiedzial psycholog?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Marcin

1. Data: 2000-04-17 18:14:10

Temat: Re: sikanie do umywalki
Od: "kk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
tez wole oddawac mocz do umywalki
dzieje sie tak poniewaz czasem w kiblu mi schodzi i rodzice maja pretensje,
ze kafelki sa obszczane; w celu uniknieciu tego problemu nalezy
a) wyciagac "maline" podczas oddawania moczu
albo
b) zalatwiac sie po damsku
pierwszy sposób jest pracochlonny, drugi.....(bez komentarza) i dlatego
najprosciej sikac do umywalki; trzeba tylko pamietac o spuszczeniu goracej
wody zeby nie unosil sie w powietrzu odór
"zawsze szybko, zawsze sucho, zawsze pewnie"

ale tak na poważnie to raczej nie przystoi "siusiać" w ten sposób

kk

1. Data: 2000-04-17 19:10:52

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kk wrote:

> tez wole oddawac mocz do umywalki

Matko ! Co tu sie dzieje ? Ta grupa wariuje. Do niedawna myslalem, ze
jestem tutaj jedynym swirem, ale teraz...

> rodzice maja pretensje, ze kafelki sa obszczane; w celu uniknieciu
> tego problemu nalezy
> a) wyciagac "maline" podczas oddawania moczu

"wyciagac maline" :) A to dobre. :)) Hi, hi, bua ha ha... :)))

> ale tak na poważnie to raczej nie przystoi "siusiać" w ten sposób

I jak ja moge teraz wpuscic jakiegos faceta do mojego domu ? Swiat
zwariowal...

--
DrYazzgod

------------
[uwaga! wyrwane z kontekstu]
smarkacz: W pewnym sensie to ja mam jedno jadro i jedna piers.
------------

1. Data: 2000-04-18 08:13:51

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
I <m...@p...com> wrote in message
> sikam zamiast do kibelka, to do umywalki. Uswiadmilem sobie, ze
> cos jest moze nie tak, kiedy na imprezie, na haju, przy otwartych
> drzwiach wysikalem sie do umywalki, co oczywiscie spotkalo sie z
A czy bierzesz kapiel siadajac gleboko na muszli k...
i spuszczajac wode (mycie glowy tez byloby sprawniejsze)?
Mysle, ze taki sposob jest szybszy i dostarcza wiecej wrazen!

A.

1. Data: 2000-04-18 22:48:11

Od: I <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Apr 2000 10:13:51 +0200, napisał/a:

>A czy bierzesz kapiel siadajac gleboko na muszli k...
>i spuszczajac wode (mycie glowy tez byloby sprawniejsze)?
>Mysle, ze taki sposob jest szybszy i dostarcza wiecej wrazen!

Ja mysle, ze TO juz jest niesmaczne ;-)
Bardziej mnie interesuje, dlaczego tak to sie dla mnie stalo, ze z nienacka
zauwazam, ze sikam tu a nie tam. Dlatego napisalem na pscip, a nie na
precdowciap. Moze to jest jakos nawet nazwane w psychologii?

1. Data: 2000-04-18 22:58:49

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I wrote:

> [...]
> tu a nie tam. Dlatego napisalem na pscip, a nie na precdowciap. Moze
> to jest jakos nawet nazwane w psychologii?

- kibelkofobia,
- umywalkofilia,
- deficyt pisuarowy,

No popatrz... Jeden ptak, a tyle zaburzen u wlasciciela...
--

DrYazzgod

Ally McBeal: Mezczyzni sa jak guma do zucia - po zuciu traca smak.

1. Data: 2000-04-19 07:06:09

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
I <m...@p...com> wrote in message
> [...]
> zauwazam, ze sikam tu a nie tam. Dlatego napisalem na pscip, a nie na
> precdowciap. Moze to jest jakos nawet nazwane w psychologii?
Powody bywaja prozaiczne --- trzeba troszke siebie poobserwowac,
nie doszukiwac sie wielkiej wiedzy.
Odpowiem na przykladzie sprzed lat.
Otoz gdy odbywalem dlugotrwale przeszkolenie wojskowe (po studiach)
pojawil sie na kompanii pewnego razu bardzo powazny problem.
Jakis wazny, wysokiej rangi oficer wizytowal jednostke.
Pech chcial, ze zechcial zobaczyc, jak wygladaja kibelki ---
--- i zobaczyl w towarzystwie dowodcy kompanii.
Otoz to, co powinno sie znalezc W lezalo OBOK.
Tego samego dnia bylo dlugie przemowienie na apelu, poswiecone
tej sprawie. Sytuacja byla omowiona bardzo okreznie ale
bylo ewidentne, ze
--- problem byl BARDZO POWAZNY,
--- dowodztwo nie potrafilo sie zdecydowac, co o tym sadzc:
* czy to bezczelna dywersja?
* czy tez wsrod absolwentow wyzszych uczelni zdarzaja sie
osobniki, ktore nie wiedza, jak korzysta sie z muszli klozetowej?

A sprawa byla prozaiczna: kabiny byly tak ciasne, ze ja z trudem
sie miescilem. A byly na kompanii osobniki o 20 cm wyzsze.
I ci bardzo wielcy, aby zamknac drzwi od kabiny musieli
wychodzic butami na muszle i korzystac z niej w kucki.
Poniewaz warunki byly bardzo niewygodne, zdarzaly sie
chybienia....

Jestem przekonany, ze faktycznie nasz problem z muszla.
Poprzednio chcialem niestereotypowo zawroc Twoja uwage na muszle,
a Ty odpisales: "Ja mysle, ze TO juz jest niesmaczne ;-)".
I co sugeruje Twoja interpunkcja na koncu?

A.

1. Data: 2000-04-19 20:18:32

Temat: Odp: sikanie do umywalki
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I <m...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:i...@4...com..
.
> [...]
> tez tak robicie.
>
> Zadstanawia mnie tez co by na to powiedzial psycholog?

-------------------------------------

......a jakze, od dawien dawna i co wiecej jest to wynikiem dbalosci o
higiene ;-))).....
......co wiecej zmusza to takze do czestego mycia rak co w konsekwencji
zapobiega przedostawaniu .
......sie mikrobow i innego elementu do organizmu.......
.......w umywalce plackow nie smaze..........
......co wiecej nie mam z tym najmniejszego problemu....dla mnie nienormalne
jest sikanie do pisuaru
......czy gdzies tam...aaaa do muszli....
......kobiety maja bidety.......
......dziw bieze ze do tej pory nie opatentowano urzadzenia, mrugajacego
chociaz w strone
.....elementarnej higieny........
....70 % facetow nie myje rak po wyjsciu z w-cetu...
.....he, he, ja to rozumiem nie takie swinstwa czlowiek do ust
wklada.....;-)).. i zyje!!!...
Buzka

1. Data: 2000-04-20 01:34:28

Temat: Re: Odp: sikanie do umywalki
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Xantrix" <6...@e...pl> writes:

> ......czy gdzies tam...aaaa do muszli....
> ......kobiety maja bidety.......

ja bardzo przepraszam, ale bidet NIE JEST urzadzeniem do ktorego sie
sika!!!!!
Bidet sluzy do (z przeproszeniem) mycia sobie tylka!!!!!!!!!!!!

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-20 06:12:05

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
<n...@p...ninka.net> wrote in message
> Bidet sluzy do (z przeproszeniem) mycia sobie tylka!!!!!!!!!!!!
I zostal wynaleziony przez fancuzow, aby upokarzac cudzoziemcow,
ktorzy nie wiedza do czego sluzy!

A.

Biorelax : nauka i odpoczynek z pomoca efektu biologicznego sprzeżenia zwrotnego
Autorow szukamy
Co wy kobiety...
Co wy kobiety...
szukam kontaktu