sos do pieczonych ziemniakow????

1. Data: 2003-05-26 19:50:20

Temat: sos do pieczonych ziemniakow????
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie o przepis na sos/dip do ziemniaczkow
otoz jakis czas temu w pubie ("Green" wawa CHBemowo - moze ktos
kojarzy) jadlam pyszne ziemniaczki w sosie czosnkowym, jak piec
ziemniaczki to wiem :-)) ale czy znacie jakis dobry przepisik na taki
sosik ??
Bylabym niezmiernie wdzieczna bo mnie strasznie naszlo

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-26 20:15:05

Temat: Re: sos do pieczonych ziemniakow????
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:batr5e$6rs$1@news.onet.pl,
Mania <M...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> kojarzy) jadlam pyszne ziemniaczki w sosie czosnkowym, jak piec
> ziemniaczki to wiem :-)) ale czy znacie jakis dobry przepisik na taki

Może tak najprościej: jogurt naturalny, wyciskamy doń czosnek (wedle
uznania), trochę soli, można dopieprzyć, dodać jakichś ziół i git.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2003-05-26 20:19:03

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:
> Może tak najprościej: jogurt naturalny, wyciskamy doń czosnek (wedle
> uznania), trochę soli, można dopieprzyć, dodać jakichś ziół i git.

A gdzie mozna dostac ten git? ;-)))

mspanc

Lukasz Madeksza
GG 3664822
ICQ 71995227

1. Data: 2003-05-26 20:30:14

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kojarzy) jadlam pyszne ziemniaczki w sosie czosnkowym, jak piec
> ziemniaczki to wiem :-)) ale czy znacie jakis dobry przepisik na taki

150g gestej smietany wymieszac z 100g twarozku. Dodac zmiazdzone 3 zabki
czosnku. Doprawic sola i pieprzem, odstawic na kilka minut. Udekorowac
rzodkiewka pokrojona w slupki i kielkami soi.
Smacznego

1. Data: 2003-05-26 20:34:31

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kocio" <k...@n...alcanet> napisał w wiadomości
> [...]
| czosnku. Doprawic sola i pieprzem, odstawic na kilka minut.
Udekorowac
| rzodkiewka pokrojona w slupki i kielkami soi.

Zapiekac ziemniaczki w tym czy polac juz upieczone???

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-26 20:40:31

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:batt2n$3kurl$1@ID-138523.news.dfncis.de,
Lukasz Madeksza <m...@g...de> napisał(a):
> A gdzie mozna dostac ten git? ;-)))

Mania jest z Wwy, więc pewnie zrozumiała. ;)

1. Data: 2003-05-26 20:45:19

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
> Zapiekac ziemniaczki w tym czy polac juz upieczone???

Maczac se juz upieczone.
Do sosu mozna dodac troszke majonezu. Zamiast twarozku -
smietane.....Reszta moze byc i tak jak tu napisali.....

J.

1. Data: 2003-05-26 21:41:00

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo!!! cudna ta grupa:-)))) ale ma jeden mankament przez
was teraz sie obrzeram :-)))))))))))
Do piwka mniaaaaaaaaami :)))))))))))))))))

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-26 21:48:45

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kocio" <k...@n...alcanet> napisał w wiadomości
> zabki
> Udekorowac
> |

> Zapiekac ziemniaczki w tym czy polac juz upieczone???

Polac :)

1. Data: 2003-05-26 21:50:13

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mania" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> Polac :)

Napisz jak smakowalo. Pozdrawiam wszystkie czosnkowe monstery :)

gorąco...
prywata do Krakusow
rozmrazanie-konsumpcja
a tak jakos mi smutno..