spodnie:(((

1. Data: 2003-05-05 15:17:49

Temat: spodnie:(((
Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, czy moze ktoras moze wie, gdzie w 3miescie mozna kupic spodnie?
zlazilam pol gdanska i nie ma::((((((((((
przeceisz rozmiar 33/30 lub 32/30 nie powinien byc problemem?

***agatka****

1. Data: 2003-05-05 15:37:46

Temat: Re: spodnie:(((
Od: "Adam" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> hej, czy moze ktoras moze wie, gdzie w 3miescie mozna kupic spodnie?
> zlazilam pol gdanska i nie ma::((((((((((
> przeceisz rozmiar 33/30 lub 32/30 nie powinien byc problemem?

a polska jezyk jest, bo trudna... nawet na univ.gda...
33 to dlugosc, czy szerokosc?

1. Data: 2003-05-05 15:44:53

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@m...pl> napisał(a) w wiadomości

> 33 to dlugosc, czy szerokosc?

Przecież napisała: "rozmiar".
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-05 15:53:26

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...pl> napisał w
wiadomości news:b960gt$dl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
>
> a polska jezyk jest, bo trudna... nawet na univ.gda...
nie nie jest.
> 33 to dlugosc, czy szerokosc?
to sie chyba nazywa szerokosc <w pasie> / dlugosc.(nogawek>(standartowo
sie ponoc tak podaje nie wiem zreszta bo sie nie znam)

***agatka****

1. Data: 2003-05-05 16:05:56

Od: "Adam" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie nie jest.
> to sie chyba nazywa szerokosc <w pasie> / dlugosc.(nogawek>(standartowo
> sie ponoc tak podaje nie wiem zreszta bo sie nie znam)

Wlasnie tez sie nie znam i chcialbym sie dowiedziec...

1. Data: 2003-05-05 16:21:34

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ech ja tylko pytalam o sklepy w 3 miescie a niektorzy sie nabijaja:((

***agatka****

1. Data: 2003-05-05 16:26:26

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatko,
Napisz o jakie spodnie Ci chodzi.
Czy to mają być jeansy, sztruksy, jakieś przewiewne letnie spodnie???
Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź,
Kasia

1. Data: 2003-05-05 16:31:20

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
> Agatko,
> Napisz o jakie spodnie Ci chodzi.
> Czy to mają być jeansy, sztruksy, jakieś przewiewne letnie spodnie???
jeansy, zwykle, rozszerzane u dolu)takie zwykle nooooo

***agatka****

1. Data: 2003-05-05 16:36:34

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To polecam Levisa na Grunwaldzkiej we Wrzeszczu - mają duży wybór
spodni.
Poza tym, żeby za dużo nie chodzić, przejdź się do Carrefura na
Morenie - są ze cztery sklepy z jeansami.
Polecam też Alfe na Kołobrzeskiej.
Gdyby tam nic nie było to może jeszcze Klif w Orłowie.

Pozdrawiam serdecznie i zyczę udanych zakupów,
Kasia

1. Data: 2003-05-05 16:42:45

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Morenie - są ze cztery sklepy z jeansami.
> Polecam też Alfe na Kołobrzeskiej.
> Gdyby tam nic nie było to może jeszcze Klif w Orłowie.

w alfa -cantrum to jsuz mnie chyba nie lubia....(tyle razy bylam i pytalam)
ale calej reszty jeszcze nie odwiedzalam (a wydawalo mi sie, ze bylam w
mnoostwej ilosci sklepow- tak jest jak ktos nie lubi lazic. pojdzie do 10 i
ma dosc)
odwiedze i moze w koncu cos
znajde, dzieki:)

***agatka****

naczynka
Jadowite kosmetyki-artykul z Wprost na lamach Wirtualnej P.
Polecam salon- sama sprawdziłam.
Polecam salon- sama sprawdziłam.
czym farbować włosy?