"stara obietnica"

31. Data: 2002-01-03 21:01:59

Temat: Re: "stara obietnica"
Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Rozanski <j...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@s...com.pl...

> A moze jestes zdrowa "profesjonalistka" i poczulas sie urazona? ;^))))

A może Ty (...)?
Możemy się w ten sposób zabawiać do końca świata... tylko po co?
Proponuję przerwać ten [OT] póki nie poszło na ostre...

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

32. Data: 2002-01-03 21:04:27

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Moment, moment... Ale przecież ja nie mówię wcale, że dogadanie się ma
polegać na ustaleniu np.: szczegółów anatomicznych prostytutki...
Muszą po prostu o tym pogadać, a ona _musi_ mu powiedzieć, że nie chce
spełnić tej swojej obietnicy.
Pytanie tylko, czy on to zrozumie, ale to też muszą przegadać...

> Nawet gdybym przez moją naiwność obiecała coś takiego,
> prędzej mój mąż
> zobaczył by mnie samą w roli prostytutki (tu może się ktoś
> oburzyć) niż bym
> ja zgodziła się na inną kobietę.

Zapewniam Cię, że nie jesteś w tym odosobniona. I zdaje się, że również
na tym polega problem owej dziewczyny, któa nie bardzo umie wyplątać się
z "obietnicy".

> Acha pisząc o roli prostytutki mam na myśli grę/zabawę z moim
> mężem a nie
> obcych facetów u mnie w łóżku, to kwoli wyjaśnienia.

No i dokładnie w ten sposób to zrozumiałam, spokojnie...

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

33. Data: 2002-01-03 22:01:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> I to był cały Twój komentarz dotyczący pytania Iwonki?

Chodzi o to, ze ma raczej prosty wybór, albo sprowadza sobie na własną
prośbę chorobę do domu, albo nie...
Sytuacji, ze mąż umawia się z prostytutką tylko na kawę raczej sobie nie
wyobrażam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

34. Data: 2002-01-03 22:02:55

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w

> są
>
> A wiesz co to jest prezerwatywa?

Aniu! A co to za przyjemność z prezerwatywą?
A to zdaje się miała być przyjemność...;-)

35. Data: 2002-01-03 22:05:05

Temat: "stara obietnica"
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

l] On
> [...]
> na własną prośbę chorobę do domu, albo nie... Sytuacji, ze
> mąż umawia się z prostytutką tylko na kawę raczej sobie nie

A ja i owszem - choc byla by to jedna z drozszych kaw :-)
Na powazniej zas jest to jedna z sytuacji pozwalajacych mu na okazanie
uczucia wzgledem swojej partnerki.

A.

36. Data: 2002-01-03 22:05:42

Temat: Odp: "stara obietnica"
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spełnić tej swojej obietnicy.
> Pytanie tylko, czy on to zrozumie, ale to też muszą przegadać...
Chodziło mi o to, że dla mnie nie byłoby tematu, nierozsądna obietnica i
jeszcze bardziej egoistyczne podejście męża, ale to moje zdanie i właśnie o
tym myślałam pisząc o dogadywaniu się.Dogadać się można w sprawie gotowania
obiadów iozmywania naczyń, a nie w sprawie odwiedzin prostytutki.

> Zapewniam Cię, że nie jesteś w tym odosobniona. I zdaje się, że również
> na tym polega problem owej dziewczyny, któa nie bardzo umie wyplątać się
> z "obietnicy".
masz rację, to problem dziewczyny, która pokazuje mężowi,że się waha a nie
powinna , bo cóż to za mąż wspaniałomyślny, który ewentualnie nie zgadza się
na przyjście prostytutki, bo może żona jednak nie chce?;)))))

> No i dokładnie w ten sposób to zrozumiałam, spokojnie...
>
> Kami
Dziękuję Kami za zrozumienie:))
Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl

37. Data: 2002-01-03 22:10:50

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

A mnie chodziło o to, że mam wątpliwości (być może niesłusznie!), czy w
tym związku w ogóle istnieje taka prawdziwa komunikacja... No bo jeśli
kobietka obiecuje coś tam, potem poglądy jej się zmieniają, ale partner
jakoś o tym nie wie...? Trzeba sobie uświadomić kilka rzeczy wzajemnie.
Ona jemu, że jej się zmieniło, a może on jej, że żartował (optymistyczna
wersja...).

> [...]
> nie zgadza się
> na przyjście prostytutki, bo może żona jednak nie chce?;)))))

Dokładnie. A i tego nie wiemy, czy choćby to wahanie pokazała...

> Dziękuję Kami za zrozumienie:))

Ależ zawsze do usług :-)))

> Pozdrawiam serdecznie

I ja zwrotnie również :-)

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

38. Data: 2002-01-03 22:29:17

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja i owszem - choc byla by to jedna z drozszych kaw :-)
> Na powazniej zas jest to jedna z sytuacji pozwalajacych mu na okazanie
> uczucia wzgledem swojej partnerki.
>
> A.
Okazanie uczucia? Chyba nie zrozumiałam:))) Jeśli zaprosi prostytutkę na
kawę a nie pójdzie z nią do łóżka, to okaże żonie uczucia?
Arturze wyjaśnij mi?
Pozdrawiam:)
Ula
www.ulast.prv.pl

39. Data: 2002-01-04 01:18:03

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

[...]
A wiesz, ze Ty to masz glowe? :-)))))))P
To moze byc wyjscie przeciez! Co sadzicie o tym:

Dzien urodzin meza.
Maz przychodzi z pracy i zastaje dom pusty. Na stole lezy list i
instrukcje - ma sie wykapac, wyperfumowac (ble, ble, ble) i pojechac
do hotelu tam i tam. W pokoju oplaconym numer ten i ten ma sie
rozebrac do naga, naoliwic swoje cialo olejkiem (wanilia, kokos lub
inny ulubiony), zawiazac sobie na oczach czarny, jedwabny szal i
polozyc sie na lozku... Bedzie tam czekac na niego obietnica.

A obietnica bedzie... zona :-)
Tylko niech zmieni taktyke i sposob podejscia w pieszczotach :-))))

Jesli sie kochaja, pokocha Ja chyba jeszcze bardziej. I nie moglby
miec do Niej chyba zalu...

Pelen dzikich i fajnych pomyslow, grrrrrrr (z francuskim 'r'),
didziak :-))

40. Data: 2002-01-04 01:23:28

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

: Potem będzie miał HIV, kiłę i rzeżączkę... :-)
Gdybym mowil Twoim sposobem, powiedzialbym:
Chyba nie chodzisz do lekarzy - wszedzie na scianach wisza plakaty ze
zdjeciem notesu szkolnego zapisanego olowkiem i wymazanego ostatniego
slowa. Pod spodem pisze:
GUMKA UCHRONI CIE OD BLEDU.
Ale nie bede taki

Napisze wiec - nie wszyscy polegaja jedynie na naturalnym kalendarzyku
antykoncepcyjnym bazujacym na cyklu kobiety :-)
Poza tym - chyba fizyczne uchybienia nie sa wazniejsze od tego, co
'wyskok' moglby zniszczyc w naturze zwiazku?

Czasem brzmisz/grzmisz mi, Joanno w stylu:
"Mi nie wolno, to sie z innych posmieje"
Jakos mi ten emotikon na koncu nie pasuje do innej interpretacji Twej
odpowiedzi, jak tylko takiej wlasnie :-) Ale to tylko moje osobiste
wrazenie :-)

didziak ;-)

Są takie nietypowe rekolekcje ... [reklama ;-)]
zdrada - definicja
zdrada
jak ratować małżeństwo ?
Narzekanie na tesciowe, tesciow itp.