sumak

21. Data: 2003-10-21 20:13:30

Temat: Re: sumak
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "boletus" <b...@o...pl>

> Przeprowadź się do Teksasu:-)
:)
ja myslalem
ze w calych stanach na swoim terenie obcemu
ktory wlazl bez pozwolenia mozna przygrzac ze strzelby
:)
teraz juz wiem
dlaczego w stanach domy sa nieoplotowane
wlasciciele obawiaja sie aby zlodzieje czegos sobie nie zrobili przelazac
przez nie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

22. Data: 2003-10-22 05:43:23

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w

sumak
> octowiec, jesli zapewnisz mu duzo swiatla (pelne slonce) stanie sie z
czasem
> niskim rozlozystym drzewkiem (bardzo ladnym i ksztaltnym).

> Pozdrawiam,
> Bpjea

Właśnie, to pełne słońce dla sumaka jest bardzo ważne. Na osiedlu rosną
pojedyńcze drzewa na tzw. "patelniach", gdzie słońce praży ze wszystkich
stron. Teraz są przepięknie wybarwione. W moim ogrodzie częściowo cieniują
na niego stare jabłonie sąsiadki i niestety nie jest tak atrakcyjny.
Gabi

23. Data: 2003-10-22 13:46:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Ale octu nie bede produkowal.

... bo taniej wychodzi robic ocet winny? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

24. Data: 2003-10-22 13:50:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Toxicodendron vernix? Ostrzegaj chociaz gosci.

Nie, to nie ten. Prawdopodobnie jest to sumak lakierodajny, chociaz na
lakowego bardziej wyglada.
Pierwsze liscie ma dosc wysoko, tak, ze nikomu nie grozi. Sprawdzalem na
sobie - brak reakcji na skorze.

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2003-10-22 13:52:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Tutaj jak sie ktos np. wlamie do Twojego domu, ptknie i zlamie
>reke, to Ty za to odpowiadasz.

Zostawiaj drzwi otwarte, by wlamywacz nie musial oknem wchodzic i narazac
zdrowia ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

26. Data: 2003-11-01 20:51:27

Temat: Odp: sumak
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

> Elfir, umiesz juz projektowac ogrody. Teraz naucz sie kochac kazda
rosline.
Nie widze zwiazku. Co maja herbicydy do kochania roslin?
Rownie dobrze mozna napisac, ze skoro ktos kocha zwierzatka to jak moze truc
szczury i pchly?
Chce miec trawnik to eliminuje chwasty, a jesli chce miec lake do je
dosiewam.

Elfir

27. Data: 2003-11-01 20:55:25

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> rosline.
> klienta...
>
> Brawo! Brawo! Brawo!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Jednym slowem popierasz kogos kto jawnie mnie obraza? Bo tak to odbieram.
Skoro niemal wszyscy umieja ugotowac jajko czy zaparzyc kawe, czy to znaczy
ze zawod kucharza jest niepotrzebny?

Elfir

28. Data: 2003-11-02 09:05:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jednym slowem popierasz kogos kto jawnie mnie obraza? Bo tak to odbieram.
> Skoro niemal wszyscy umieja ugotowac jajko czy zaparzyc kawe, czy to
:)
odrobina pokory i dziewczecej skromnosci
dodaloby Tobie uroku
:)

29. Data: 2003-11-02 15:36:41

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal <s...@s...pl> wrote:
> :)
> odrobina pokory i dziewczecej skromnosci
> dodaloby Tobie uroku

czy to nie seksistowskie?
hm...
i czemu ma być pokorna?
jeśli to jest jej zawód, ma na to papiór, czuje, że robi to dobrze... to
czemu?

moon

30. Data: 2003-11-02 16:15:53

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> czy to nie seksistowskie?
> hm...
> i czemu ma być pokorna?
> jeśli to jest jej zawód, ma na to papiór, czuje, że robi to
> dobrze... to czemu?
>
> moon

Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą gdzie chcą

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

moja brzózka biedna...
Program do projektowania ogrodu
Producent bloczków ogrodowych - NOWOŚĆ !!!!!!
Glog - stratyfikacja
ubranko na zimę kiedy ?