sztuczna stymulacja miesni???

1. Data: 2001-06-12 09:32:43

Temat: sztuczna stymulacja miesni???
Od: "agrest" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dzisiaj dostalem z jednego ze sklepow internetowych informacje reklamowa.
Takie tam pierdoly ... zblizaja sie wakacje .... zadbaj o sylwetke ... No i
oczywiscie zloty srodek na to zeby pieknie wygladac. Nazywa sie to Gym For
Plus i sklada sie z paru elektrod oraz uzadzenia sterujacego. Z ulotki
wynika ze przykleja sie to do ciala a pozniej wlacza i juz nic nie trzeba
robic. Urzadzenie wysyla impulsy elektryczne o czestotliwosci okolo 5kHz,
naterzeniu od 0 do 1A(???) i napieciu okolo 20V. Moje pytanie brzmi:
Jakie skutki moze wywolac w organizmie takie "cwiczenie"?
Jestem sceptycznie nastawiony do takich wynalazkow ale zastanawia mnie ile w
tym co oni tam pisza jest prawdy? Czy faktycznie mozna oszukac mozg i wlasne
cialo i w taki sposob stymulowac miesnie, oczywiscie zeby dalo to jakis
widoczny efekt?

Pozdrawiam
Agrest

2. Data: 2001-06-12 13:38:25

Temat: Re: sztuczna stymulacja miesni???
Od: "Piotr NEMO Wozniak" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agrest <j...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g4nmf$e8l$...@n...tpi.pl...
> [...]
> robic. Urzadzenie wysyla impulsy elektryczne o czestotliwosci okolo 5kHz,
> naterzeniu od 0 do 1A(???) i napieciu okolo 20V

Ciekawe jak oni to robia??? 1A ????. Toz to Ci wlosy deba stana. Przy 30ma
serduszko juz nawala, a to jest 30 razy wiecej. Br.....

3. Data: 2001-06-12 13:45:07

Od: "agrest" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi sie nie stanie bo nie mam najmniejszego zamiaru tego kupowac :-).
Bylem tylko ciekawy co sadza o tym grupowicze.
Z tym pradem to chyba tez zalezy od napieci i czestotliwosci a nie tylko od
naterzenia.

Agrest

Użytkownik "Piotr NEMO Wozniak" <p...@r...pl> napisał w
wiadomości news:9g5604$npr$1@news.tpi.pl...

4. Data: 2001-06-12 20:11:55

Od: "chd" <c...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba
> 5kHz,

Witam...

> [...]
> Bylem tylko ciekawy co sadza o tym grupowicze.
> Z tym pradem to chyba tez zalezy od napieci i czestotliwosci a nie tylko

Z tego co udało mi się kiedyś znaleźć w sieci o tego typu urządzeniach (EMS)
to urządzenia stosowane np w medycynie sportowej i rehabilitacji
ograniczją właśnie PRĄD z tego co wiem to maksymalna amplituda impulsu to
120-150 mA

zajrzy sobie:

http://www.flextone.com/
http://www.sintesidf.com/en/sk/homepage.htm

albo szukaj w sieci na hasła: EMS, electro muscle stimulation, TENS,...

pozdr
--
------- CHD

5. Data: 2001-06-13 07:43:58

Od: "agrest" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze i tak tylko pytanie jaki jest to prad.
Nie pamietam dobrze ale na wykladach z zabezpieczen elektrycznych bylo cos o
tym i z tego co pamietam to duzo bardziej niebezpieczny jest prad staly.
Wyrzadza wieksze szkody przy nizszych napieciach i natezeniu.

Agrest

6. Data: 2001-06-13 08:43:39

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrest" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym i z tego co pamietam to duzo bardziej niebezpieczny jest prad staly.
> Wyrzadza wieksze szkody przy nizszych napieciach i natezeniu.

Prad staly robi po prostu elektorlize plynow ustrojowych natomiast od
zmiennego pompke moze szlag trafic...
Liczy sie i napiecie ale przede wszystkim natezenie pradu...

Natomiast jaki jest niekorzystny wplyw na uklad nerwowy to niestety nie
wiem... ale bal bym sie cos takiego podlaczyc w okolicy kregoslupa...

L.

7. Data: 2001-06-15 05:20:06

Od: "agrest" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie o to mi chodzilo. Jasno i wezlowato.
Szczerze mowiac to ja tez bym sie bal.
A dla wszystkich zainteresowanych strona
http://www.wellhouse.pl/
Nie wiem dlaczego ale jakos nie moge znalezc linkow do danych o urzadzeniu.
Moze wam sie uda i sprawdzicie to wszystko sami.

Pozdrawiam.

Agrest

8. Data: 2001-06-16 08:24:45

Od: "Tomek" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie o to mi chodzilo. Jasno i wezlowato.
> Szczerze mowiac to ja tez bym sie bal.

Ja tez bym sie bal :)
Oprocz zagrozen zwiazanych z pradem jest jeszcze jeden problem. Zalozmy, ze
sobie cwiczysz tak przez jakis czas, dorobiles sie swietnych miesni,
wygladasz super, ale co z rozwojem sciegien i ukladu kostnego? Przy takim
treningu IMHO (nie jestem lekarzem) wystepuje duza dysproporcja w rozwoju
miedzy ukladem kostnym i miesniowym, co moze niezbyt przyjemnie sie
przypomniec przy probie dzwigniecia czegos ciezszego. Miesnie dadza rade a
tu kosci i sciegna sie zrywaja albo nadwyrezaja. Mysle, ze urzadzenie dobre,
ale tylko do stosowania w celach rehabilitacyjnych.

pozdrawiam
Tomek

9. Data: 2001-06-16 16:07:13

Temat: Odp: sztuczna stymulacja miesni???
Od: "JurekA" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze...czytam te posty i czytam....ale moze mi ktos powie czy ow
wynalazek dziala ?!. Nigdy nic nie kupowalem w "telezakupach", ktore ow
produkt reklamuja...a reklamuja tak ze widze na ekranie napakowanego typka,
ktory lezy sobie na lozku pol-nagi gapiac sie w tv z usmiechem na ustach...
Znaczy co? Domyslam sie ze stymulacja pradem miesni powoduje ich
skurcze...ciekawe czy gosciu po paru dniach "terapii" tez sie bedzie tak
usmiechac nie mogac sie zgiac od zakwasow....? Moze napisze ktos, kto tej
maszynki uzywal? ...byle nie dystrybutor Gym For Plus...
JurekA

dobry gastrolog W-wa gdzie?
myopathia
KLESZCZE
Fizykoterapia w Gdansku???
Dieta wysokobiałowa przy colitis ulcerosa i chorobie Crohna