Fizykoterapia w Gdansku???

1. Data: 2001-06-11 20:27:13

Temat: Fizykoterapia w Gdansku???
Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z moja niedawna operacja kolana (rekonstrukcja wiezadla), oraz
planowanym powrotem do Polski za dwa miesiace mam pytanie: czy ktos moze zna
dobrego specjaliste od fizykoterapii w Gdansku (Trojmiescie), najlepiej
takiego zajmujacego sie rehabilitacja po urazach i operacjach kolana.
Specjalista od medycyny sportowej bylby jeszcze lepszy. Moze takze ktos
moglby mi wskazac dobrego ortopede, ktory zna sie na takich kolanowych
przypadlosciach, i moglby miec oko na moje postepy?

Bylabym wdzieczna za informacje

Agnieszka