tanie i dobre

1. Data: 2003-07-22 06:38:52

Temat: tanie i dobre
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do wszystkich grupowiczów
Dużo z was reklamuje...nie, poleca kosmetyki polskich firm.które SA dobre i
niedrogie.
Jakieś dobre pudry,balsamy...
Chciałabym,żebyśmy zrobili małe podsumowanko i w tym temacie wymieniły
konkretne kosmetyki wypróbowanych firm ale tylko te niedrogie(!)będzie potem
łatwiej to wszystko ogarnąć.
To ja zacznę:
-Celia - maseczka rozjaśniająca z kwasami owocowymi ok 7 zł. (można
zostawić na noc)
-Ados - lakier do paznokci ( w trójkątnej buteleczce) - bardzo(!) szybko
schnie, wystarczy jedna warstwa (naprawdę) ok 3 zł.
-krem miraculum matujący ( w zielonym pudełeczku) ok 16 zł
- utwardzacz do paznokci caroll
-różany krem do rąk rossman ( dłonie aksamitnie gładkie)
reszta należy do was
Spróbujmy od stóp do głów ;)

pozdrowionka
Agatka

1. Data: 2003-07-22 06:57:21

Temat: Odp: tanie i dobre
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agatka <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:bfim6v$32c$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Chciałabym,żebyśmy zrobili małe podsumowanko i w tym temacie wymieniły
> konkretne kosmetyki wypróbowanych firm ale tylko te niedrogie(!)będzie p

Farmona Maseczka odżywczo- kojąca - mozna zostawic na noc swietnie nawilza
okolo 13 zl
Applause puder prasowany - swietny klasa jak wysoka polka okolo 8 zl
Applause puder w kremie nawilzajacy jw. okolo 12 zl

1. Data: 2003-07-22 07:16:12

Temat: Re: tanie i dobre
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dasida" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Applause puder prasowany - swietny klasa jak wysoka polka okolo 8 zl
> Applause puder w kremie nawilzajacy jw. okolo 12 zl

1. szampon AVON Advance Techniques 7 zl do włosów tłustych
2. odżywka AVON Advance Techniques 7 zl do włosów tłustych
3. serum do suchych końcówek AVON Advance Techniques.16 zl (w promocji)
promocje sa czesto - do włosów o rozdwojonych, suchych końcówkach i tłustych
u nasady
4. Żel do stop AVON cytrynowy - 10 zl
5. krem do twarzy Iwostin 26 zl (jak na niewysoka cene nawet dobry)
6. Żelowa maska na oczy Avon - 10 zl (naprawde fajna)
7. Balsam do ust Avon ( z tej serii niebiesko granatowej) ok 10 zl
8. Woda perfumowana Avonu o zapachu melona - fajnie odswieza cena smieszna
10 zl
9. krem do rak Camill - jakies grosze
10. plyn do kapieli dove ten z jedwabiem - 10 zl (pieknie pachnie)

z mojej strony tyle

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-07-22 07:45:24

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-07-2003 o godz. 8:38 Agatka napisał(a):

> [...]
> - utwardzacz do paznokci caroll
> -różany krem do rąk rossman ( dłonie aksamitnie gładkie)

To ja dodam krem zmiekczajacy do stop z mocznikiem ERIS :) Po
kilku smarowaniach - stopki jak u niemowlaka :)

kinga

Świat Librii nie zna wojen, nienawiści, miłości...
"Equilibrium" 25 lipca w kinach < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2156 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-22 07:59:49

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bfiocc$fmf$1@atlantis.news.tpi.pl,
Izis_ <i...@w...pl> typed:

> [...]
> 8. Woda perfumowana Avonu o zapachu melona - 10 zl
> 9. krem do rak Camill - jakies grosze
> 10. plyn do kapieli dove ten z jedwabiem - 10 zl

11. Yves Rocher zel pod prysznic bambusowy (ten zapach!) - 10 zl
12. Ziaja Biomin krem jogurtowy - 6 zl
13. Ziaja Biomin krem jogurtowy pod oczy - 4 zl
14. Garnier Neril tonik przeciw wypadaniu wlosow (jedyne, co mi pomaga) - 17
zl
15. Norel krem wyszczuplajacy anty-cellu (300 ml) - 26 zl
16. Ziaja BioBalans seria (zel do mycia twarzy, tonik, krem matujacy, krem
regenerujacy, maseczka zelowa) - ok 5-7 zl szt.
17. Ziaja plyn do demakijazu oczu - 3 zl
18. Cztery pory roku balsam do ciala w piance - 5 zl
19. Yves Rocher - sztyft antystresowy (dla osob podatnych na dzialanie
aromaterapii) - 13 zl
20. Yver Rocher - rewitalizujacy zel do stop - 10 zl
21. Pierre Rene tusz wodoodporny - 12 zl
22. Constance Carroll lakier do paznokci - 3 zl
23. Sunsilk szampon i odzywka - 6 zl

Wpisalabym jeszcze szampon przeciwlupiezowy T/Gel Neutrogeny (dziala
rewelacyjnie, po tygodniu nie mialam juz lupiezu (a walczylam wieloma
innymi, w tym Nizoralem, ktory lupiez likwidowal na kilka dni raptem), wlosy
myje co 3 dni i nie przetluszczaja sie w tym czasie, bardzo latwo sie
rozczesuja, lagodzi podraznienia skory), bo kosztowal mnie niecale 6 zl -
ale juz go w tej cenie nie ma =[ To straszne, bardzo mi przypasowal ten
szampon i teraz bede wydawac na niego 30 zl normalnej ceny =[ Ale warto,
naprawde dobry szampon, tylko dla mnie (wlosy do lopatek) malo wydajny.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-22 08:14:37

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym,żebyśmy zrobili małe podsumowanko i w tym temacie wymieniły
> konkretne kosmetyki wypróbowanych firm ale tylko te niedrogie(!)będzie
potem
> łatwiej to wszystko ogarnąć.

1. Maseczka nawilzajaca z serii mineraly z Dax Cosmetics (10 zl)-
rewelacyjne nawilzenie!
2. Toniki AA Oceanic (zielony, do cery naczynkowej i rozowy Oligovital) (15
zl)
3. Zel do mycia twazy Oligovital Oceanic (15 zl)
4. Maseczka oczyszczajaco-lagodzaca z peelingiem z serii Aroma garden firmy
Hean Natura (8 zl) - bajer!
5. Krem kojacy do stop z aloesem i czyms tam, co zapomnialam, Dax Cosmetics
(3, 50 zl)
6. Mleczko oczyszczajace z serii PhytoActiv z Ziai (7 zl chyba) - bardzo
delikatne
7. Krem do rak Kozie Mleko (ziaja) - 6 zl - bomba!!!
8. Krem z zielona herbata do cery mieszanej z Bielendy (10 zl) - swietnie
lagodzi, dobrze nawilza
9. Miraculum seria Young: zel pod prysznic (10 zl) i krem do twarzy i pod
oczy do cery suchej (10 zl) - ten krem jest wspanialy, ja pomimo tlustej
skory uzywalam do calej twarzy na noc. Cera rano jak marzenie :)
10. Kolastyna peeling enzymatyczny z wyciagiem z brzoskwini (12 zl)
11. Dax Cosmetics, seria Sekrety Urody, maseczki w saszetkach (niecale 2 zl
kazda)
12. Krem do stop Oceanic AA (12 zl) - nie mam nic do zarzucenia
13. Krem matujacy z serii pomaranczowej z AA Oceanic (15 zl) - torpeda
matujaca
14. Krem o silnym dzialaniu przeciwtradzikowym Ireny Eris, seria Dwudziestka
(12 zl) - naprawde poprawia wyglad cery
15. Zel do mycia twarzy z peelingiem z serii Dwudziestka (Eris) (15 zl)-
swietnie oczyszcza i nie wysusza
16. Zel Perly Mlodosci z witaminami A,C, E i czystym retinolem z serii
Edycja Specjalna AA Oceanic (29 zl) - juz drozszy, zaryzykowalam i nie
zaluje. Świetnie zawilza, dobrze sie wchlania, lagodzi, nie uczula.
17. Krem odzywczo-lagodzacy z olejkiem awokado i witamina E z AA Oceanic (12
zl) - swietnie odzywia cere, stosowalam na noc.
18. Zel do demakijazu oczy Vipery (9 zl) - niesamowicie wydajny, skuteczny i
delikatny
19. Puder prasowany Vipery (9,50 zl) - sa jasne, neutralne odcienie
20. Puder w kremie Vipery z serii Hydra Mat (kurcze, nei pamietam nazwy, bo
na lato przestalam uzywac podkladu) 12 zl - fajny, jasniutki odcien piaskowy
bez.
21. Szminki Celii (10 zl)
22. Szminki i blyszczyki Inglota (15zl)
23. Cienie Inglota (od 5 do 12 zl) - doceniam za oferte kolorystyczna. Nie
do pobicia, moim zdaniem.
Uff, wiecej nie pamietam. Jak cos mi sie przypomni, to wrzuce :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-22 09:02:01

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rety, toz to cala wielka litania bedzie:)) Wrzucisz gdzies to potem w celach
porownawczych z podzialem na kremy/maseczki/balsamy itp?

Jesli o mnie chodzi to (ceny w zaokragleniu w gore):
- Kolastyna: krem do rak 12-godzinny z algami lub cytrynowy: 4 zl
- Progres: krem do rak z wit. E cytrynowy: 3 zl
- Vipera: fluid hydramatte z jedwabiem, cienie i konturówka do oczu: ponizej
10 zl
- Dax: tonik Czysta cera: 9 zl
- Hean: kredka ochronna do ust: 4 zl
- AA: krem Hydraoxygen: 15 zl
- Eris: maseczka sciagajaca pory: ok.15 zl
- Ziaja: cala seria Sopot, wszytko ponizej 10 zl
- Joanna: szampony i odzywki do wlosow tez ponizej 10 zl
- Norel: krem do biustu i dekoltu: 23 zl (bo o innych z tej serii juz bylo)
- Bielenda: krem do stop Happy End: 7 zl
- Barbra: odzywka do pielegnacji paznokci z keratyna: 6 zl; plyn do usuwania
skorek: 8 zl)
- yoko: lakier do paznokci: 6zl

Wiecej nie pamietam:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-22 09:20:15

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle,że ktoś mógłby to w ten sposób wykorzystać
ja do swoich własnych celów robie katalogi;)
wybieram to co dla mnie
ale ze mnie parszywa egoisteczka;)
Agatka- bandytka

1. Data: 2003-07-22 09:29:25

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

E tam, zaraz parszywa:))
A tak troche OT - jest jakas strona tej grupy, czy tylko wizaz jako
wsparcie?

Aga

1. Data: 2003-07-22 09:39:05

Od: " aga" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc z kolorowych to:
Applause - lakiery do paznokci colo flex ok 6 zł - ładne kolory, trwałe- u
mnie wytrzymują 5-6 dni, szybko wysychają na paznokciach,nie tworzą smug,
Applause - tusz podkręcający kolor fiolet ok. 10 zł, ładnie rodziela i
podkręca rzęsy, można kłaść kilka warstw i mimo to nie skleja rzęs - stają
się grubsze, trwały nie osypuje się i nie rozmazuje, widać kolor
Applause - odzywka do paznokci z wapniem ok, 9 zł - dobra, lakier na niej
dłużej się trzyma, paznokcie po zmyciu nie są suche i nie łuszczą się, sa
twarde, nie rozdwajają się,
Applause - pomadka color balm ok 7 zł, miękka, tłusta,dobrze się
rozprowadza, mam ładną w naturalnym kolorz ust - matową, dobrze nawilża
skórę, cyzni usta miękkie
Applause - pomadka gold&diamond ze złotymi drobinkami, jw. choć jest troszke
twardsza i nie taka tłusta,
Vipera - błyszczyk "Tęczowy blask" ok, 10 zł- trójkolorowy (kolory przy
nakładaniu się mieszają), ślicze 4 kolory do wyboru - miałam wszystkie, i
wszystkie b. naturalne, lekko koloryzujące, mają maleńkie drobinki, usta
pięknie wyglądają szczególnie w słońcu, dobrze nawilża, dość trwały,
Vipera - cienie pojedyncze "Comfort" ok, 6-7 zł - dość trwałe, ładne kolory,
troszkę mało intensywne, bardziej transparentne,
Vipera - fluid rozświetlający ok 10 zł - mam ten z odcieniem fioletu, świetny
do zmęczonej cery bo ją ożywia, można stosować na wybrane cz. twarzy, dobrze
się rozprowadza, nadaje lekki kolor opalizujący,
Vipera - lakiery do paznokci ok 6 zł - trwałe - ok, 3-4 dni u mnie, ładne
kolory, szybko schną, nie robią smug.

To na razie tyle ale pewnie mi się jeszcze coś przypomni

teraz pielęgnacyjne:
- Mincer Mona Liza - balsam brązujący do ciała - dobzre się wchłania, nie
zostawia lepkiego filmu (można się ubrać zaraza), nie towrzy smug, poprawia
wyglad opalenizny, ładnie pachnie kokosem - co niektórym może przeszkadzać,
wydajny, nawet nie czuć tak bardzo zapachu samoopalacza, ciało jest dobrze
nawilzone i gładkie,
- Eveline krem pod oczy Q10 - ok 10-15 zł, konsystencja troszke gęsta ale
dobrze się wchłania, delikatnie pachnie, wygładza i dobrze nawilża skórę,
przez chwilke zostawia tłusty film ale na noc ok,
- krem do ciała karotenowy Ann Cosmetics (Kolastyna) ok,. 7 zł - świetny na
lato do przesuszonej skóry, nidy się z nim nie rozsaje, super nawilża i
podtrzymuje opaleniznę dzięki betakarotenowi,
- Swiss Formula - On Line - żel pod prysznic ok 5 zł, mleko i miód, przyjemny
zapach taki słodki, dobrze się pieni, ciało po umyciu jest gładki i miękkie.
nie wysusza,
Pfarna CF - balsam w piance ok 5 zł, dosc przyjemny w stosowaniu ze względu
na zapach i tą puszystą kremową piankę, choć wydaje mi sie ze nie nawilża
dobrze tz. tylko jakby wierzchnią skórę - moja skóra po kilku min od
nałożenia chce "pić", więc do używania tylko od czasu do czasu,

i jeszcze coś z profesjonalnych kosmetyków ale dostępnych

Jadwiga - papka co cery tądzikowej ok 18 zł, świetna rzecz na strefe T i
pryszczyki, wysusza je ale skóty nie, zapobiega powstawaniu nowych i także
błyszczeniu się skóry,
Jadwiga - krem bionawilżający ok 13 zł - lekka konsystencja, bez zapachu -
tz, taki naturalny, ale dobrze nawilaż i uelastycznia skórę, co dziwne
matuje, szybko sie wchłania zostawijąc cere matową
Jadwiga - serum kolagenowe ok 18 zł - to taka woda w sprayu, lekko mętna, bez
zapachu ale działa cuda, w ok 2 miesiące wygładziła ma zmarszczki mimicze
wokól oczu i bruzę pionową między brawiami
Jadwiga - polski balsam wyszczuplający - ok 35 zł, dopiero używam drugi
tydzien więc nie wiem czy wyszczupla ale skóra jest napewno gładsza i dobrze
napięta, balsam jest wodnisty i troszę dziwnie pachnie róznymi ziołami i
olejakmi eterycznymi - może nie odpowiadać

i to też na razie tyle

przebarwienia
rewelacja!
Gliss Kur